Breitling Only Deel III

Aantal semi-ervaringen fie minder prettig klinken als t over burger gaat helaas

1 like

Vertel?

1 like

Nou, weet niet of ik dat zo moet plaatsen. Ook semi-ervaringen, niet zelf

Ik heb ze eens gesproken, maar uiterst vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
Ik weet niet meer wie het was, maar onlangs heeft een forumlid daar een Breitling gekocht en was er lyrisch over.
Is winkel van S&C heb ik mij laten vertellen.

Tja, ik denk dat je het zelf moet ervaren.
Ik ken een bekende winkel in Breda waar velen tevreden over zijn, alleen zet ik er geen voet meer binnen.
Het is dus hoe je het ervaart.

Deze heeft een witte plaat, komt waarschijnlijk binnenkort te koop, met garantie, van een gerenommeerde horloge maker van het forum…
Hij is er nu voor een reparatie en beurtje.

8 likes

Ja f***ck willen jullie nu eens ophouden met die keivette foto’s te plaatsen, ik wil vrijdag een aanschaf doen, maar met al dat beeldmateriaal weet ik het niet meer :joy: :joy:

2 likes

Mooi hé, die steelfishies? :sunglasses:

2 likes

Daar heb je het al, heb ik per ongeluk op een knopje gedrukt in mijn bericht en zie ik mijn likes niet meer… :innocent:

Dit is het huidige model in titanium. standaard band met vouwsluiting …
Het model van ten2two is het eerste model ook titanium…
Toen uitgebracht op rubber en prof 1 en later prof 2 band.
Daarna zijn de seawolfs met stalen kast gekomen met mijn wijzedplaat en balkjes als index… die zijn er nu ook nog maar volgens mij alleen nog in geel …

2 likes

Hoe kan “mijn” Seawolf dan uit 2020 zijn ?
Is dat misschien een NOS geweest.

2 likes

Klopt idd, is NOS verkocht.

1 like

En zo leer ik iedere dag weer bij :sunglasses:

Mooie Breitling en de chouffe 40 smaakte mij goed!

1 like

Dank

1 like

15 likes

@Phyl Het is heerlijk om af en toe een licht horloge te dragen naast de stalen bonkers! Mijn Aerospace weegt 98 gram en ik vind het echt een gaaf ding!

13 likes

Zekers een gaaf ding, zou ik gezegd hebben van niet omdat je mij tagt? :rofl:

1 like

Ik zag dat je er 9 dagen geleden interesse in had dus ik grijp de kans om mijn Aerospace te spammen :laughing:

1 like

was erg in twijfel wat t moest worden. Intussen meer een semi-klassieker geworden gezien t de wat oudere generatie betreft

1 like

Kijk zover was ik dus nog niet, gefeliciteerd!!! :star_struck:

1 like