Breitling Only Deel III

Breitlight…
Knetterhard en taai spul, “onverwoestbaar”

Mooi bandje!

1 like

Ik weet dat hij er tegen kan en voor gemaakt is,
Maar ik heb mijn horloges toch liever zuiver.
Zelfs mijn dagelijks horloge was ik alle dagen.
Maar ieder zijn ding respect!!

De rest is mooi zuiver.

Bij deze is dat niet haalbaar.
Over uurtje ben ik weer aan t graven en aan t doen.
Ik kan je vertellen, blijft t horloge niet schoon van!

Dagelijks kuisen gaat me iets teveel moeite inzitten , had t maar niet mijn toolwatch moeten worden…

2 likes

Kan zo meedoen met de nieuwe foto challenge :ok_hand:t2:

7 likes

Die eerste foto kan mooi meedoen met de huidige fotowedstrijd!

1 like

Gemiste kans! Maar dan wel een ouderwetse; met opgelegde Breitling logo en voldoende bling.

12 likes

Is het formaat (de lengte) van die band hetzelfde als die van de Pro Diver III?

Verrekt… had die gemist…
mmmm goed plan.

1 like

Weet iemand meer van deze sluiting? Ik vind op internet wel A20DSA.7 als nummer maar dan kom ik bij 1 advertentie op chrono24 uit. Ook op de Breitling website kan ik hem niet kiezen bij een band. Ik kan natuurlijk aankomende week (heb niet eerder tijd) even bij de AD langs.

afbeelding

1 like

Verdomd hé, ligt er ineens een Superocan 42 met knallende oranje dial tussen mijn Breitlings :innocent:

31 likes

Wat vervelend voor je ! :face_with_hand_over_mouth: gaaf ding man , gefeliciteerd

1 like

Lekker zeg, proficiat!!

1 like

Mooie klok :yum::+1:

1 like

Dit is toch de A20D6.
Ik heb zo’n sluiting op mijn premier zitten. Op de breitling site kan je deze wel kiezen bij bv. Kalfsleren banden.

Heb ‘m toch 11 dagen 57 minuten en 18 seconden van m’n pols weten te houden :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Dat is toch deze:

Die heb ik! Maar die ik bedoel ziet er wel anders uit.

afbeelding

2 likes

Ken deze ook nog niet. Misschien idd een nieuw model want die andere gespvouwsluiting is ook pas nieuw en werd niet met veel bombarie gelanceerd.

die dial is prachtig op je ana-digi aerospace

1 like

Dank je wel!! Ik was direct verkocht na het zien van deze foto, drie dagen later was er een aangekocht haha:

5 likes