+/- 17,5cm
Horloge oogt op de foto groter op de pols dan in werkelijkheid moet ik zeggen.
+/- 17,5cm
Horloge oogt op de foto groter op de pols dan in werkelijkheid moet ik zeggen.
Ja, is onderstaand model met vouwsluiting.
Hier is hij origineel op geleverd door de outlet in Roermond, stalen bracelet is later besteld door S/C.
Prachtig gefeliciteerd!
Is dit een fijne strap? Wellicht heb je meer fotos? Ik twijfel om er eentje te bestellen haha
Een paar zojuist geschoten plaatjes voor je.
Ik heb hem zelf pas een paar uur om gehad maar op basis daarvan kan ik het volgende zeggen:
Draagt erg comfortabel en licht, maakt het horloge ook kleiner dragen dan met de zware bracelet.
De rode binnenkant is van rubber dus je kan er gewoon mee zwemmen.
Afwerking van hoge kwaliteit, maar daar betaal je natuurlijk ook voor…
Dankejwel voor het delen. Jouwe is toevallig niet 22 mm en te koop?
Die sluiting is toch voor een lederen band?
Je kunt als je een Breitling band koopt kiezen uit verschillende sluitingen…
Kleine moeite!
Ik heb de Chronomat 41 en deze heeft een aanzet van 20mm. De band heeft de volgende maat: 20-18, dus die gaat helaas niet passen…
Daarbij is hij ook niet te koop
Op chrono24 zie ik dit model ook nagenoeg nooit langs komen, weet niet of hij nog te bestellen is bij een AD?
Wat een karakter! Prachtig!
Het horloge is origineel geleverd op deze strap en sluiting. Past inderdaad ook op een lederen strap!
Er bestaat ook een model met de grote clasp, uit mijn hoofd wordt deze geleverd op de nightmission…
Mooie band idd. Zat bij mijn Chronomat ook. Loop er vaak aan te dubben m weg te doen gezien ik m zelden draag. Eigenlijk altijd op staal en zomer op rubber
Zelf vind ik dit veel stoerder dan een rubber bandje, dat vind ik zelf echt 10x niks, begint bij mij alleen maar te zweten als het warm is.
Daarbij blijft het voor mij een dingetje dat ik de bandjes van Breitling vaak goedkoop vind ogen ten opzichte van het horloge…
Smaken verschillen gelukkig
Zo te lezen heeft @MarcNB sowieso interesse in de canvas strap
Ja. De 22 mm. Dat is die van mij.
Maar ben er dus niet zeker van of ik m weg wil doen!
Wat een knaller! Gefeliciteerd!
Dit is het moment om hem te verkopen, aan mij. Denk namelijk dat niet iedereen even gecharmeerd is van de canvas, maar ik vind hem wel nice.
Ik mag weer mee doen met deze beuker voor de zomer
De vouwsluiting gescoord bij @phyl (bedankt nog kerel!)
Dit draagt toch wel geweldig.
Overigens nieuwe modellen, kennelijk. Ander schuifsysteem dan wat ik gewend ben.
Is nu ook een code terug te vinden waar het bandje zit. Vermoedelijk om namaak tegen te gaan daar je het verschil bijna niet meer zag.
Lekkere zomerknaller Robert!
Pfffff nu ga ik ook weer twijfelen.