Dank je.
Ja dat kennen we van jou. Over een week is dat weer totaal anders
Haha, die kans is aanwezig, maar ik blijf erbij dat dit de mooiste is.
Die mening deel ik met je, spijt dat ik die van mij verkocht heb, blijft idd de mooiste voor mij dan.
Nou je blijkt gelijk te hebben. Kreeg vandaag eindelijk het tracking nummer van het pakketje, iets wat ze helaas niet standaard meegestuurd hadden bij de verzendbevestingsmail, en wat blijkt… Afgetekend op 27 juli door een persoon die ik niet ken en ook niet woonachtig is in ons gebouw. Lijkt niet eens op mijn naam
Snap ook niet waarom DPD in dit geval een totaal andere naam noteert op het afleverbewijs / laat aftekenen dan de naam voor wie het pakket is. Ik was thuis aan het werk op die dag en ook dat tijdstip…
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen… Heb het in ieder geval allemaal aangegeven bij de Dealer. Ondertussen zit me Navitimer nog steeds zonder zijn mooie clasp.
Gelukkig heb je dan in iedergeval het bewijs dat het niet bij u is afgegeven. Helaas ookwel eens meegemaakt dat het aangetekent verstuurd is en ze geen identificatie vragen. Hoop dat het uiteindelijk goed komt.
inderdaad.
bizar toch, waar betaal je dan voor. En voelen zich voor niks verantwoordelijk. Maar goed laten we maar on topic blijven
Geniet nog steeds enorm van de Navitimer…
Te gek, dacht dat ik de enige was met een aerospace
Navitimer.
Gefeliciteerd !
Ja dat is toch een van de mooiste.
Prachtig is die, en zeldzaam
Heb een mooie band erbij gekocht dus een mooie aanwinst voor bij de collectie