Breitling Only Deel III

Volgens mij zit hier wat zeer m.b.t. een verkoop wat niet is doorgegaan :sweat_smile:

3 likes

Ja doet pijn.

1 like

Jammer dat je de hobby gaat beëindigen!

1 like

Hé wat lees ik nu??

1 like

:rofl:

2 likes

Ervaring zelf, niet meer dan in de hand gehad.
Ik vind deze bizar gaaf, niet om mijn pols maar wauw.

Gewoon voor gaan joh, mooi spul dat Breitling.

1 like

Nee joh. Klopt weinig van volgens mij.

2 likes

Heb jij enig bewijs voor de uitspraken die je hier allemaal doet?

Private equity group CVC Capital Partners has agreed a deal to take a majority stake in Swiss luxury watchmaker Breitling for an undisclosed sum.

CVC, Europe’s largest private equity group

3 likes

Hij hoorde van iemand die bij de breitling had gewerkt .

1 like

Laat ik nu precies weten wie dat is en ik geloof er niks van dat die dit verhaal zo verteld zou hebben.

Maar Breitling is dus in handen van CVC en via de link in mijn post is precies te vinden wat voor een bedrijf dit is.

Ik vind de uitspraken van Ferry zeer discutabel en tenzij hij mij anders kan bewijzen horen ze ook niet thuis op dit forum.
@ferry1959 de link die je plaatst gaat over het arriveren van Breitling op de Chinese markt als verkoper en heeft niks te maken met jouw uitspraak dat Breitling in Chinese handen is. Misschien even een cursus begrijpend lezen in het Engels volgen voordat je een aanname doet.

7 likes

Correct,ik heb wel meer twijfels met deze meneer.

1 like

Als ik al jouw berichten hier lees begrijp ik echt niet waarom je nog een Breitling wil. Heleboel vragen maar wel naar de AD dus ik snap het niet allemaal wat je roept.

4 likes

In het frans op de Breitling site vertellen ze juist het zelfde, Breitling komt op de Chinese markt

:joy: :joy:

2 likes

Ferry is aan het schrijven, zal weer veel tekst zijn.

2 likes

8 likes

14 likes

Hele bijzondere conclusie die je trekt, ik zou bijna denken dat je een grap maakt. :neutral_face:

4 likes

Mooi hoor, daar is dit topic voor bestemd.

1 like

Ferry tipje kun je hier niet een eigen topic over maken waar het voor bedoelt is pfffffff.
En weer veel tekst.

Maarja het komt erop neer lijkt mij dat je een Breitling niet koopt om het merk maar omdat je het horloge mooi vindt. Productie vind nogsteeds plaats in zwitserland mooi om te zien. Heel misschien dat de steentjes of iets dergelijks algemeen in China wordt geproduceert. Maar veel meer kan niet want dan kan Made in Swiss niet meer. Kwaliteit is even wat minder geworden (in operatieve zin) dit kwam door introductie van een inhouse uurwerk. Nogsteeds niet altijd foutloos maar dat gebeurt bij grote ontwikkeling.

CVC is een verzameling van investeerders. Zodanig groot dat inderdaad een deel Chinees zal zijn.

Voor het merk is de aziatische markt overigens belangrijk omdat het merk tov de concurentie daar niet zo aansloeg. Dus ze willen daar vooral ook kunnen concurreren.

1 like