Breitling Only Deel III

Maak het me dan makkelijk en plaats geen onzin, vriendelijk dank :wave:

En nu rust dan :kissing_heart:

2 likes

Tijd voor meer popcorn joh.

2 likes

En… wat komt er nu voor die mooie Superocean Chrono in de plaats!? Wat zonde dat je die al zo snel weer van de hand hebt gedaan… Daar is iemand anders nu vast heel erg blij mee!

Yep, was zeker een leuk horloge.
De kans is groot op een 16600 of een 16610.

Daarna even kijken wat er overblijft. Kans is groot dat er een Breitling weer naast komt, denk een a13340 weer.

Ik verkoop de rubberen band met vouwsluting ook niet meer. Die is steeds lastiger om terug te vinden.

1 like

Leuk geprobeerd Ruud :rofl:

Verkoop je al 2e hands autos plop :rofl:?

1 like

Je Superocean was echt snel weg! Ik baalde vanmorgen enorm dat ik je geen bericht heb gestuurd en te laat was. :sob:

Succes met de zoektocht naar een 16600 of 16610. Beide (zoals je weet… :wink:) mooie modellen!

Koop dan, past prima bij die wrakke vintage van je.

2 likes

Sold! Die colt is wel nice btw.

1 like

Dit is de 32 mm versie, dus “helaas” quartz. Met mijn smalle polsjes ( een krappe 13-14 cm) was de 36 in mijn ogen te groot. :wink:

1 like

Dat is toch de versie met kofferbak verwarming voor als je koude handen krijgt tijdens het duwen ?

2 likes

:roll_eyes: :pleading_face:

Ik vind de band in 1 woord top! Toen ik zag dat ze de rouleaux opnieuw gingen gebruiken, stond voor mij vast dat die er weer kwam. Heb jaren terug een staal-gouden Wings gehad oo rouleaux en die droeg echt geweldig.
Deze maakt het ook weer waar :+1:

1 like

Tja, ik vind automaat of hanopwinder net iets “spannender” dan quartz :sweat_smile: Maar ben met de quartz horloges in mijn collectie toch wel blij hoor.

1 like

Ik heb twee Colt’s maar ik denk dat je het horloge bedoeld.
Ben er zeker blij mee schitterend horloge, ik ging wat polo’s kopen en kom thuis met een Breitling. :scream:

1 like

Op het water met mijn Superocean Abyss Boutique

29 likes

Wauw Geert mooi kleurtje, niet zeeziek worden hé :wink:

1 like

Huh @BadgeandBezel. Ik heb deze naamwissel helemaal gemist. Wel toepasselijk. Een afgetrainde heer die veelvuldig flippert :wink:

1 like

Minder afgetraind dan vroeger, helaas :sweat_smile:
Blessures hebben mij niet goed gedaan, maar dat komt goed :sunglasses:

1 like

op de camping :notes:

6 likes