Breitling Only Deel III

Deze vind ik echt vet! Nice hoor.:+1:t2:

1 like

Het is geen sporthorloge.
Ook totaal onnodig :sweat_smile:

Edit: het is wel een sporthorloge zegt internet :sweat_smile: Ik heb niks gezegd :upside_down_face:

1 like

:joy::joy::joy:
Wilde net een stukje tekst plakken

Maar het horloge is er voor gemaakt en ontworpen… maar ik ben erachter IK ben daar niet voor gemaakt en ontworpen😤

1 like

12 likes

Heb Ferry in een PB even verteld wat ik zelf van de situatie vind. Van wat ik hem verteld heb, in goed vertrouwen in een eerdere PB, nou - da’s zeg maar 1 vinger; de rest van de hand, en de hele arm daar weer aan, zijn vervolgens door hem zelf er bij geconstrueerd/verzonnen, om hier de boel te gaan lopen opstoken.

Ga verder geen tijd meer in dit forumlid steken.

7 likes

Ik deel helemaal je mening.
En de laatste geschreven regel van je
Daar ga ik mij zeker ook aan houden. :+1::+1:

3 likes

Kreeg ook al een DM van hem met een heel verhaal.
Helaas begrijpt Ferry met zijn 62 jaar blijkbaar nog niet helemaal hoe de wereld in elkaar zit.
Ik mis de nodige realiteitszin en motivatie om enigszins kritisch naar zichzelf te willen kijken.
Heb dan ook niet gereageerd op het bericht.

“Some people just need a high five…
In the face……
With a Chair…….”

6 likes

Leuk dat geouwehoer
Foto’s

12 likes

Sorry, stukje frustratie aan mijn zijde. Bij deze klaar.

Misschien ooit……

9 likes

Waarom staan er in de rehaut bij mijn Colt eigenlijk de cijfers 10 t/m 100?

11 likes

Dat snap ik en mag ook, daar is een forum toch ook een beetje voor…
Maar daarna weer de leuke dingen HORLOGE FOTOS

1 like

Mooi hoor, zit hier standaard een stalen band op?

1 like

Nee die was niet meer te verkrijgen toen ik het horloge aankocht enkel nog op een lederen band. Zelf heb ik de prodiver band er los bijgekocht.
Ik ben ook niet zo een liefhebber van stalen banden dus vind het ook geen probleem om die niet te hebben. Los bijkopen ooit gaat alleen gebeuren als ik er voor een zeer zacht prijsje ééntje zou kunnen oppikken, voor de kwaliteit die het is vind ik de retail prijs niet in verhouding staan.

2 likes

Een stalen band zonder adjustable clasp. Hoe verzint Breitling het, hè? Ten tijde van mijn aankoop was ik uitsluitend geïnteresseerd in rubber.

2 likes

Ik heb vorige week een nieuwe rubberen band besteld met een adjustable clasp voor m’n Reno.
Werkt in principe wel mooi.
Duurt even een paar weken voor hij binnen is.

Ik had de band eerst via Breitling zelf besteld maar kreeg na een aantal dagen te horen dat de order was geannuleerd, men had tot zeker Oktober geen voorraad.
Contact opgenomen met van Baal en die gaf aan een dag later een levering te ontvangen vanuit Breitling inclusief de passende matte doornsluiting.

1 like

Goeie tip heb hem bij schaap besteld deden nogal moeilijk over de prijs
( konden niet vertellen hoe duur hij was, gelukkig wist ik dat wel)
en duurde zeker 5 a 6 weken voor hij binnen is.

1 like

Blijkbaar is de vouwsluiting in vooraad bij Clem Vercammen in Belgïe :wink:
https://www.clemvercammen.be/nl/horloges/1518573/horloge-vouwsluiting-plooislot-voor-breitling-rubber-band

1 like

14 likes

12 likes