Ja en zoiets geweldig is het niet.
Hoeveel korting kan ik van een Superocean 46 Black steel af krijgen. Ligt op voorraad bij de AD!!
20% is toch minimaal…heb inmiddels al het 1 en ander gekocht daar
Zo zie je nooit een Breitling Reno en zo 2! Dacht dat ik er laatst ook één op de forum voorbij zag komen? Kan het topic alleen niet meer vinden?
Omdat het topic verplaatst is naar het archief van de horlogemarkt waarschijnlijk door de TS. Erg merkwaardig om een voorstel topic daar naartoe te verplaatsen daar is het archief niet voor bedoeld.
Vreemd, daar is ie ook niet te vinden. Rare plaats ook inderdaad, snap niet zo goed waarom dat hele topic weg zou moeten? Gaat toch gewoon om een NA?
Volgens mij omdat er de vraag gesteld werd of het horloge op MP te koop stond. Vrij snel daarna is het topic verplaatst. Maar @Farfal is TS, misschien dat hij het weet en zit ik wel mis.
Je hebt het mis
Avenger Brothers!!
Haha jazeker. Heb hem nou 2 wekwn en erg blij mee.
Dit is de 2e al van me🙈
Had zo’n spijt dat ik hem weer weg had gedaan dat ik 3 weken geleden een nieuwe heb aangeschaft en hem vervolgens 2 weken later weer te koop heb gezet voor een week hier op het forum en hem toch maar weer uit de verkoop heb gehaald om hem toch te behouden…
Ik vind hem schitterend maar in heb een soort haat/liefde verhouding ermee terwijl ik hem echt geweldig vind.
Ik draag normaal bijna altijd Rolex en dan is een Breitling gewoon heel erg wennen denk ik.
Maar nu gaat die voorlopig toch blijven en het is absolute een daily…
Haha dat is met recht een haar liefde verhouding ja.
Ik vind het gewoon een erg mooi horloge en ik wissel hem af met mijn seamaster planet ocean.
Voorlopig hou ik hem sowieso maar je weet het nooit wat de toekomst brengt.
Haha, ik zag hem al voorbij komen… Grappig dat je hem toch weer gekocht hebt. Staat goed!
Ja het is gewoon een geweldig horloge!
Jij ook nog steeds blij met je horloge?
Ja zeker! Erg blij mee, draag hem nog steeds erg graag