Breitling Only Deel III

Je moet er van houden denk ik.
Ik denk dat er nog aardig wat topics zullen volgen, helaas.

Gewoon lekker dragen in de tussentijd.

1 like

Ach je weet hoe het gaat hier op het forum, voor veel leden is het een leuke bezigheid en een luxeprobleem :sunglasses::sunglasses: maar mocht er iemand een leuk ruilvoorstel weten doe me een pb.

Op een verkoop zit ik niet te wachten.

Als je een horloge hier in het blauwe gedeelte zet zou ik het persoonlijk niet dragen. Vind dat zelf ongepast.

4 likes

Die snap ik niet en vind ik lastig te geloven.

2 likes

147
Nog 1 voor de fans :wink:

5 likes

mooi man, zat er al naar te loeren. Staan er namelijk 2 bij Jaap op de website :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Een jaar of 10 geleden mocht ik van mij opa een horloge uitzoeken en kopen. Op mijn shortlist stonden o.a. Speedmaster, Navitimer, Avenger en Submariner. Uiteindelijk kocht ik een sub (14060m).

De laatste tijd droeg ik deze een stuk minder. Gevoel van veiligheid, het publiek wat er mee loopt spreekt me niet echt aan en met vlagen was ik er toch een beetje op uitgekeken. Verkopen doe ik hem niet, maar ik besloot dat er nog maar een horloge bij moest komen om een beetje af te wisselen. Al die jaren bleef de Navitimer toch een beetje knagen. Lang verhaal kort: NA!

27 likes

13 likes

41,5 ipv 43 deze old navi? Staat mooi in verhouding tot uw pols, gefekiciteerd!

18 likes

41,8 waarmee hij relatief klein draagt.

Hij oogt echter wel “aanwezig” van een afstandje. Vanuit bijna iedere hoek zie je de volledige dial en sliderule zonder reflectie door het sterk ontspiegelde glas.

1 like

Wijzerplaat is iedere keer anders, moeilijk te vatten op foto.

17 likes

Mijn beste,

Vandaag weer eens de eer aan de Breitling Colt gmt.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

25 likes

Prachtig, lekker fris :ok_hand:

1 like

Wat is hij toch mooi.

7 likes

Super… Gefeliciteerd!!!

1 like

13 likes

Jammer dat ie weg gaat. Wat komt er voor terug?

Een oude liefde van me.

Nee joh, zie ik vanzelf toch! Het is een horloge forum :+1:

1 like