Breitling Only Deel III

Ah ok, je gebruikt vanaf nu oude foto’s. Check :ok_hand:

1 like

Natuurlijk, als iets verkocht of geruild is ga je hem toch niet meer dragen.
Hygiëne staat bij mij hoog in het vaandel.

Niks mis mee met de ontstoppingsdienst die doen goed werk. En die hanteren ook de hygiëne regels.:+1:

Jawel hoor. Maar ik zit nog te wachten op een pbtje met je foto van je breitling?

:heart_eyes:

13 likes

En komt er nog een foto van je Breitling?

Komt er een van jou, van eentje die je daadwerkelijk bezit en geen oude foto’s?

Is wel makkelijk iedereen in de gaten houden en op alles kritiek geven.

Om je eigen woorden te gebruiken. Dat snap je toch wel :rofl::rofl: en doe even een pb is net zo netjes.

Succes

Snap er niets meer van. Je zegt dat je hem geruild hebt en niet meer draagt en nu post je hem weer met de juiste datum en tijd.

beantwoord even mijn pb en doe niet zo schijnheilig.

Gaat het?

1 like

Ik doe ff lekker helemaal niets. Zeker niet op zo’n toon.

Ik probeer je te volgen met wat je zegt maar je spreekt jezelf continue tegen en je gaat mij vragen om foto’s. Er staat er genoeg van mij in dit topic, kijk daar maar naar :wave:

Lekker makkelijk, maar gelukkig kan ik je blokkeren.

1 like

Goed gesprek hier wel…

3 likes

Meestal zie je dit soort discussies alleen in het groene gedeelte. :ok_hand:

3 likes

Yep, wat mij betreft ook de laatste hier hoor :+1:

1 like

Kun jij niet :kissing_heart:

@Farfal. Wat reageer jij altijd als door een wesp gestoken, als het over jouw Breitling gaat?

Heb deze meerdere keren voorbij zien komen op Breitling only, maar ook in het verkoop topic.
Dan was hij weer te koop, een andere keer was je weer verliefd op je horloge en ging hij niet weg.
Maakt hier niemand iets uit, maar…
Dan krijg je natuurlijk vragen van hf leden. Dat kan je verwachten. Maar nogmaals, je reageerde dan vaak , alsof je was gestoken.
Ben blij dat hij nu weg is en je eindelijk een ander horloge kan aanschaffen. :+1:t2:

7 likes