Breitling Only Deel III

Vanaf ongeveer 2013 lees ik overigens op een website dat die bovengenoemde pas in gebruik werd genomen. Nu is er sinds 2019 weer een nieuwe die een pasje met qr heeft en online alle data.

1 like

In 2013 kreeg ik die al bij een Navitimer.

1 like

14 likes

Staat ook in het Blauwe deel

13 likes

Zal ik moeten kijken maar zeker een tiental jaren, heb dat met mijn eerste aerospaceEvo zoiezo
Zal vanavond kijken
En zoals andere ook zeggen, geen papieren=afblijven en zeker met deze model die in alle varianten bestaat in China :roll_eyes:

1 like

11 likes

Foto’s niet heel duidelijk is vaak ook niet een heel goed voor teken. Dit model hebben ze echt heel veel en vooral goed nagemaakt. Als de prijs heel goed is moet je het. WAT TE MOOI IS OM WAAR TE ZIJN IS DAT OOK VAAK. Goed in je achterhoofd houden. Stel een check bij een breitling dealer voor.

3 likes

Mag naar een andere liefhebber.

11 likes

Mijn oudste digi-kaart is van Mei 2014, ik dacht dat mijn EVO ouder was :thinking:

2 likes

Zitten wel papieren bij volgens mij kan zijn dat het een overjarig model is bijv begin 2014 en pas 2015 verkocht of zeg ik iets geks.

1 like

Hoe groot valt hij? Hij lijkt vrij groot, maar zag in je beschrijving iets van 41mm dacht ik.

Een plaatje… :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

11 likes

12 likes

15 likes

30 likes

17 likes

15 likes

Heel mooi!

1 like

Vraag voor reparatie/onderhoud;
Ben op zoek naar een goed adresje in de buurt van Breda voor een Navitimer die het niet zo goed meer doet.
Ale tips welkom, bij voorbaat dank.