Breitling Only Deel III

Bedankt voor je reactie, dat zijn andere codes maar het lijkt qua aansluiting op de kast wel dezelfde. Lastig :joy: die van UF is van een verkoper uit Zwitserland best een risico om dan zonder het zeker te weten deze te kopen.

2 likes

Fijn weekend :fist_right:t2::fist_left:t2:

25 likes

Blijkbaar is de 190A voor een Colt 41 20/18mm
en de 175A voor de Colt Oceane 16/14mm :thinking:

6 likes

10 likes

De verkoper gaf aan dat zijn band 22mm is op de lugs. Dat past dus sowieso niet.

Vreemd :thinking:

Maar er staat op de foto ook 173a volgens mij niet 175a

1 like

Inderdaad 173A, dan is wel een 22mm voor de Colt Chrono of de Colt 44

1 like

Foto verwijderd want mag niet volgens mij auteursrecht maar is idd 173A 22mm

24 likes

Ik heb een aantal krasjes op de bezel. Is hier iets aan te doen of is deze te vervangen?

13 likes

:heart_eyes:

12 likes

Zo laat, is niet erg opvallend vind ik :wink:

1 like

Hoe zou je daar dan iets aan kunnen laten doen? Mee leren leven of vervangen.

17 likes

Ja de heritage 2 kopen met keramische bezel :wink:

1 like

23 likes

Mensen,
Being a complete Novice op gebied van Breitling, heb ik mijn oog laten vallen op een Navitimer Montbrillant ref A41330

Vond dat altijd een leuk model, 38mm, saffier, verder eenvoudig, eta met module. Is er nog een overweging van de kenners hier, waar ik wat aan zou kunnen hebben?

Het gaat om deze:

4 likes

20 likes

Ik zou er een bruin bandje bij doen. Orgineel kopen met staal hoor je vaak maar daarnaast een mooi bruin lederen bandje vindt ik bij deze ook wel kunnen.

Daarnaast altijd even checlen of de witte ring van de wijzerplaat vlekken vertoont(Ik zou een loep meenemen om echt even goed te kijken). Door bijvoorbeeld vochtschade. Naast natuurlijk even controleren of het echt is (betrouwbare verkoper, bekende historie, met een loepje geen bekende afwijkingen te zien.)

Verder vindt ik het een heel mooi ding.

1 like