Bedankt voor je reactie, dat zijn andere codes maar het lijkt qua aansluiting op de kast wel dezelfde. Lastig die van UF is van een verkoper uit Zwitserland best een risico om dan zonder het zeker te weten deze te kopen.
De verkoper gaf aan dat zijn band 22mm is op de lugs. Dat past dus sowieso niet.
Vreemd
Maar er staat op de foto ook 173a volgens mij niet 175a
Inderdaad 173A, dan is wel een 22mm voor de Colt Chrono of de Colt 44
Foto verwijderd want mag niet volgens mij auteursrecht maar is idd 173A 22mm
Zo laat, is niet erg opvallend vind ik
Hoe zou je daar dan iets aan kunnen laten doen? Mee leren leven of vervangen.
Ja de heritage 2 kopen met keramische bezel
Mensen,
Being a complete Novice op gebied van Breitling, heb ik mijn oog laten vallen op een Navitimer Montbrillant ref A41330
Vond dat altijd een leuk model, 38mm, saffier, verder eenvoudig, eta met module. Is er nog een overweging van de kenners hier, waar ik wat aan zou kunnen hebben?
Het gaat om deze:
Ik zou er een bruin bandje bij doen. Orgineel kopen met staal hoor je vaak maar daarnaast een mooi bruin lederen bandje vindt ik bij deze ook wel kunnen.
Daarnaast altijd even checlen of de witte ring van de wijzerplaat vlekken vertoont(Ik zou een loep meenemen om echt even goed te kijken). Door bijvoorbeeld vochtschade. Naast natuurlijk even controleren of het echt is (betrouwbare verkoper, bekende historie, met een loepje geen bekende afwijkingen te zien.)
Verder vindt ik het een heel mooi ding.