Breitling Only Deel III

Erg fraai is die inderdaad. Wel fors of valt het mee om de pols qua gevoel?

2 likes

Dankjewel Michael! :blush: :+1:

Fors is hij zeker, maar het gevoel om de pols is uitstekend. Je went ook snel aan het gewicht, is mijn ervaring. :ok_hand:

2 likes

Mooi!

1 like

16 likes

En vandaag één opgehaald bij Jeroen. Zo’n Aerospace is zo helemaal gek nog niet!
Nu nog een leuk strap canvas/sailcloth vinden. Tips zijn welkom!

23 likes

De military strap van Breitling zelf is prachtig en confortabel

20 likes

Nice !

Ja ik heb er naar gekeken.
Is het ook 200 euri comfortabel of kan ik beter voor 1/3e elders op maat laten maken, daar twijfel ik nu beetje aan :slightly_smiling_face:

Prachtig horloge. De mijne alleen weggedaan omdat ik hem net iets te klein vond…
Een Aerospace Evo zou ik nog wel willen hebben

1 like

Dit is de Evo, meen ik althans. Hij is 43 mm vind je dat te klein? :laughing:

Okay ik dacht de gewone Aerospace, van 42mm en die is op mijn pols echt te klein.
Daarom wil ik wel eens de EVO een keer passen


Sommigen vinden deze maat mooi om de pols, ik dus niet……ik vind dit te klein uitzien
Dat dus

9 likes

Verkeerde topic je moet bij de fotowedstrijd #57 zijn past perfect, erg mooi.

1 like

Cloverstrap?

1 like

Vandaag deze even gepast. Echt een prachtige kleur, maar hij is wel vrij dik.

16 likes

prachtige blauw dial :heart_eyes:

met deze model ik zou me meer zorgen maken voor de glas die steekt zo uit de kast

1 like

Ja klopt. Ben bang als je en een keer ergens tegenaan stoot dat er stukje zal afbrokkelen ofzo.
Wilde eigenlijk de automatic 40 passen in het blauw, maar ze hadden alleen de chronograaf liggen.

1 like

Ik heb deze gepast tijdje terug,zelfde kast wel ander uurwerk,vond ‘m wel prettig zitten.
Ben aan het speuren naar een goede deal want de juwelier wilde niet echt zakken met de prijs.

15 likes

Hij is wel echt gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Klopt,ik wist dat het een dikkerd was en dacht dat ik wel genezen zou zijn als ik ‘m eens gepast had.
Niets is minder waar maar ik ben geduldig :sunglasses:

1 like