Breitling Only Deel III

16 likes

Zeer mooi zo met dat bandje! :kissing_heart:

21 likes

16 likes


Zijn er meer mensen met een breitling altaar in de woonkamer :flushed::joy:

18 likes

@Breitling13048 Ik kom hier op terug

2 likes

Enkel een vensterbank en een paar Chronolog in de kast + enkele Breitling boeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Hierbij kom ik erop terug. Ben geen verzamelaar maar dit is wat ik tot nu toe van Breitling heb gekregen. En ik ben zo iemand die dit dan ook nooit weg gaat doen dus ik hoop dat het niet te erg gaat groeien. Hoewel die klok die ik daar zie bij @MPK :heart_eyes: en daar een wandklok van mogen ze mij altijd sturen. En een van die straaljagers die ze hebben wil ik ook best in ontvangst nemen mochten ze er ooit voor niks vanaf willen.

Owh wacht alleen het altaar in de kamer :flushed:, nee dat heb ik niet. De petjes hangen aan de muur, beeldje bij de TV pennen op bureau, sticker midden over het Apple logo van mn laptop. Zou er niet mee kunnen leven als het niet overal waar ik kijk wat van Breitling zie :flushed:

12 likes

28 likes

nieuwe band erbij :blush::+1:

35 likes

Mooie combi! Vond de plaat te rustig maar de band complimenteert hem :ok_hand:

2 likes

Staat m goed :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Heel nice! Prachtige combi :star_struck:

1 like

chic !!

1 like

ow jee.

Pen op bureau


Tas in busje, zit valharnas , musketonhaken/karabijnhaken, skibroek en windjack in tbv hoogwerker dagen.

Dat was t wel.
Kluis is wel soort van altaartje met 5 stuks Breitling erin verscholen.

Ik heb in huis helemaal niks horloge gerelateerd in het zicht aanwezig.

10 likes

thnx het rustige sprak mij nu net aan, maar het komt ook in combi van wat ik nog meer heb :+1:

1 like

Nachtkastje sta er mee op en ga er mee naar bed.

bijkeuken (mancave) sluipreclame😂

En in de hal mijn 2 schatjes :joy:

15 likes

Weet niet of jullie dit al wisten maar Breitling heeft nu ook binnen diens website een handelsplatform voor eigenaren. Waar je dus tweede hands horloges aan kan bieden en aan kan kopen.

2 likes

Ik dacht alleen in de V.S.
Kan je anders een linkje plaatsen?

1 like

Linkje is lastig omdat het niet publiek toegankelijk is. Maar als je inlogt op de website dan zie je bij account Breitling Trade staan.

4 likes