Breitling Only Deel III

Die onderste! Wings. :ok_hand:

2 likes

Duidelijk de tweede.

1 like

Ik vind de onderste ook mooier

:arrow_up: Dit vooral

2 likes

Pfoe die 2de is tof! De bovenste is vreemd met die blote billen riders :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik kan alleen maar beamen inderdaad de onderste.

1 like

Onderste :yum:

1 like

Onderste!

1 like

De onderste is zo mooi dat ik hem misschien ook wel weer koop heb een verglijkbare gehad eerder en spijt dat deze weg is soms :slight_smile:

1 like

Onderste, Japan editie :heart_eyes:

1 like

Onderste heeft waarschijnlijk ook de mooiste achterkant. En de wings natuurlijk. .

2 likes


Staat in het blauwe gedeelte :hugs:

15 likes

Zeker de onderste!!
Zal wel duurder zijn dan die uitgeklede versie :woozy_face:.

1 like

Onderste!

1 like

18 likes

13 likes

Nieuw sailcloth bandje. Morgen hopelijk leuke shots als de zon een beetje zin heeft.

22 likes

merk dat ik best veel schik met mijn avenger gmt heb, doet me een beetje denken aan mijn super avenger van lang geleden maar dan draagbaar :grimacing::+1:

ik heb voor ik deze kocht ook naar de chronomat gekeken :thinking:
ik vind het opzich wel een mooie klok maarrrrr …
die hoogglans lunette / inlay spiegelt me echt net te hard en €7900,- / €8100,- vind ik stevig of eigenlijk net teveel … snap eigenlijk niet helemaal dat ze deze chronomat zo’n stuk boven een speedmaster (€7100,-) durven te plaatsen .

nu wachten op en nieuwe matte blackbird uitvoering… vroeger 1 gehad met UTC , om weer een oudje te kopen zie ik niet zo zitten maar neem eigenlijk wel aan dat deze uitgebracht gaat worden.
de oude …


of een nieuwe uitvoering van de headwind … in 40/42mm.
de chronomat 32 is leuk voor dames de 36mm ook … deze valt nl een stuk kleiner dan bijv een datejust in 36 of bb36 …

7 likes

vanmorgen had ik niet gedacht dat ik vandaag nog een breitling ging kopen :grimacing::+1:

25 likes

Heel erg gaaf die :+1:t2:

1 like

Even een crosspostje van vanochtend :innocent:

21 likes