Tof! Denk dat ik er uit ben
Ik vind het helemaal niks en vind dat dit eigenlijk beboet zou moeten kunnen worden.
Brrrrrr verschrikkelijk
Hoe zijn hier de ervaringen met de Premier lijn? De premier lijn zie ik hier niet vaak langs komen. Ik ben wel gecharmeerd van de premier Bentley uitvoering. Die groene plaat ziet er van de plaatjes erg mooi uit. Moet alleen nog wel wachten tot die lockdown voorbij is om hem ergens te bekijken. Ook het verhaal achter het uurwerk wat hier inzit vind ik mooi
Leuk tijdens carnaval !
Prachtig inderdaad.
Maar toch behoorlijk groot om de pols ? Hoe gaat dat op een 17 cm polsje ?
ik heb een pols van ca 18 en ik heb alleen vrij grote horloges, een paar van 42 maar veel grotere, Exospace, Cockpit en ook veel G-Shock
Ik stelde me de vraag luidop, vanwege mijn 17cm polsje.
Beste mede Breitling liefhebbers.
Wie helpt mij verder?!
Ik ben op zoek naar een Breitling Old Navitimer.
Zie onderstaande link voor het ‘gezocht topic’
Plaatje voor de sfeer
Op marktplaats staat een Navitimer 81600 voor 3300€
Misschien dat iets?
Die heb ik inderdaad gezien, in het gezocht topic staat ook waarom ik hier niet zeker van ben.
De verkoper wil er ten minste €3000.- voor hebben.
Helaas: geen onderhoudsgeschiedenis, geen doos, papieren etc. geen informatie over het horloge momenteel loopt, geen originele band / sluiting en daarbij moet het horloge opnieuw verguld worden.
Voor mij momenteel iets te veel haken en ogen die extra kosten op (kunnen) leveren…
Al is het wel echt een plaatje
Mijn excuus topic niet gezien.
Inderdaad als die opnieuw verguld moet worden plus niet weten hoe die loopt lekker laten liggen