Breitling Only Deel III

13 likes

10 likes

Ligt het aan mij of is het wat vreemd dat ze meer dan het dubbele vragen dan wat het kost bij Breitling zelf, voor een buckle die gewoon leverbaar is ??
Of zie ik het niet goed …

Stainless Steel Buckle 20 MM - Breitling - Accessoires - Juwelier Burger

Zie je wel vaker bij derden dat ze boven RRP vragen, ze hopen dat we niet verder kijken dan onze neus lang is.

2 likes

Klopt, maar meer dan het dubbele voor iets dat gewoon leverbaar is… ?

Ik denk dat men een minimale winstmarge heeft of hoog inzetten en met een beetje korting toch de verkoop kunnen doen.

Degene die hieronder een vraagprijs van 500k heeft staan past dezelfde tactiek toe:

Denk niet dat ze op een buckle van €80,- korting gaan geven.
Maar goed, maakt verder ook niet uit, het viel me alleen op.

Hoeft alleen 20 euro te zijn om de onwetende klant het onderhandelingsgevoel te geven, inkoop zal denk ik gewoon de RRP zijn geweest.

Burger is S/C dus krijgen producten gewoon tegen Breitling inkoopprijs en dat zal in het geval van deze buckle tussen €20,- / €25,- zijn.

1 like

Ben aan het twijfelen om deze in het blauwe gedeelte te zetten.
Maar dan slinger ik hem weer om en dan slaat de twijfel toe

12 likes

20 likes

Gaaf! Ziet eruit als mijn ex. :wink: Draagt onwijs fijn. Geniet ervan.

1 like

Een zeer succesvol model :top: !

Dat zou best eens kunnen.
Deze week nog even een originele leren band halen :sunglasses:
Ben er superblij mee :+1:

1 like

Ziet er erg gaaf uit! Ik ben zelf aan het trainen voor een Ironman, en twijfel of ik de Endurance Pro Ironman Finisher editie ga kopen. Is het de moeite, en niet te groot? (als presentje voor de finish ;))

2 likes

Het is een heel mooi, sportief horloge.
Hij is niet klein maar door zijn gewicht draagt hij niet groot.
Ik zou zeggen doen en succes met je Ironman

1 like

Vandaag de Colt weer eens om de pols. Blijft toch een geweldig mooie wijzerplaat :heart_eyes:

13 likes

14 likes

6 likes

In afwachting van mijn bestelde Artem sailcloth bandje dit gisteren binnengekomen bandje van Rios gemonteerd.

9 likes