Breitling Only Deel III

Een zeer succesvol model :top: !

Dat zou best eens kunnen.
Deze week nog even een originele leren band halen :sunglasses:
Ben er superblij mee :+1:

1 like

Ziet er erg gaaf uit! Ik ben zelf aan het trainen voor een Ironman, en twijfel of ik de Endurance Pro Ironman Finisher editie ga kopen. Is het de moeite, en niet te groot? (als presentje voor de finish ;))

2 likes

Het is een heel mooi, sportief horloge.
Hij is niet klein maar door zijn gewicht draagt hij niet groot.
Ik zou zeggen doen en succes met je Ironman

1 like

18 likes

11 likes

In afwachting van mijn bestelde Artem sailcloth bandje dit gisteren binnengekomen bandje van Rios gemonteerd.

18 likes

Chique combi!

1 like

Hallo Breitling mensen. Ik kom me hier vanaf nu ook melden :grin:

48 likes

Welkom😀

1 like

Mooi! Wat is het formaat?

1 like

Deze maar weer eens om vandaag

15 likes

Thanks! :+1:

1 like

Mooi hoor! :ok_hand:

1 like

Blijft een mooie band! :+1:

1 like

36mm. Prima voor de smallere pols :grin:

Eens!

1 like

Oehh heel vet! Heb deze ook al uitvoerig bestudeerd. De maat is echt perfect! Hoe ben je tot de keuze voor deze gekomen? Hoe dan erg gaaf :star_struck:

1 like

Hoi Allemaal.

Ik ben nieuw hier en nieuw in de horloge hobby. vorig jaar het virus te pakken gekregen en na wat goedkopere horloges afgelopen december gekozen voor een omega seamaster 300m.

verkeerde forum I know :slight_smile:
ik was, en ben, alleen ontzettend verliefd op de superocean heritage II en ik hoop die ook nog binnen afzienbare tijd aan te schaffen dus ik kijk hier ook lekker mee.

1 like

wauw die is echt heel gaaf. welk model is dat? ( sorry voor de noob vraag)

1 like

Is geen noob vraag hoor, je moet deze maar net weten te vinden. Staat namelijk op onder de dames categorie :shushing_face:
Is de Chronomat 36mm (ref. A10380101C1A1).
Van het labeltje “dames” trek ik me weinig aan als het werkt.

Hij is echt top!
Ik wilde terug in het aantal horloges en was op zoek naar een perfecte daily allrounder.
Eisen:

• 36mm
  • 100m waterdicht
  • stalen band
  • datum
  • lume
  • voorkeur voor blauwe plaat

De Rolex datejust 36 leek the way to go. Maar ik heb geen Rolex budget, zeker niet marktwaarde. En ik hoef niet op een wachtlijst. En iets aan het merk trekt me ook eigenlijk niet.
Dus ik was gewoon aan het wachten tot er iets dergelijks voorbij kwam wat ook aan de eisen voldeed en waar ik meteen een klik mee had. Heeft even geduurd tot een half jaar geleden. Toen zag ik deze Chronomat 36 voorbij komen. In m’n hoofd was ie toen al van mij, maar heb het idee nog een tijdje laten bezinken.
Nu de knoop doorgehakt en ben er maar al te blij mee!

4 likes