Breitling Only Deel IV

Zou zeker niet misstaan naast jouw Super Chronomat. Ik zou zeggen kijken naar een AD die m heeft liggen en passen die handel!

1 like

Tegen niemand zeggen, maar ik heb hem al gepast bij van Baal begin dit jaar, en dat rot ding hangt nog steeds in mijn hoofd :joy:

1 like

Dan zou ik toch eens kijken dat je m koopt🤷. Ik heb t met de Skyracer. Ben toch aan het kijken naar eentje. En nog steeds heb ik mijn Navitimer niet terug​:sob::sob:

2 likes

Ik had de Skyracer net gekocht via Chrono24 voor een al erg scherpe prijs…vond ik
Stond er afgelopen weekend 1 te koop op Marktplaats voor nog een stukkie minder…:see_no_evil::grin:
Vind hem het geld wel waard hoor. Soort Breitling Gshock maar dan veel gaver.

1 like

Hmmm oke. Ben nog aan t zoeken. Wie weet. T is wel een betere ‘investering’ dan t geld op de spaarrekening. Das niks meer waard. Heb dan liever onvergetelijke herrineringen dan geld wat minder waard wordt​:joy::joy:

1 like

Bovenstaand topic heeft mij voor de zoveelste keer aan het denken gezet.
Ook ik stelde mij de vraag hoever ik zou willen gaan ?
Hoeveel is genoeg ? Of blijf ik aanrommelen.
Een “kleine” uitgebalanceerde collectie zou toch goed genoeg moeten zijn

Breitling is absoluut mijn merk.
Ik heb een watchroll voor 4 stukken.
De rest heb ik in de loop van het jaar al weer weggedaan.
dus; nu een kleine “eindbazen” collectie opbouwen zoals:
Super Chronomat
Avenger II GMT
Aviation P51 Mustang
Skyracer voor het ruige werk Endurace Pro zou ook kunnen
Dan zou de Night mission door moeten naar de volgende :thinking:
Ik stel dezelfde vraag als @anon53002072EV:
Zal ik het doen… … …

3 likes

Van harte met je NA, geniet ervan. :birthday::champagne:

2 likes

Ik heb dus hetzelfde. Heb een Navitimer 8 en een Aquaracer. Heb mijn Indy 500 gerolen voor de Aquaracer met mn pa. Nu dus als quarts komt een Skyracer. En als echte grailwatch. My last horrah is een Navitimer Chronograph met blauwe dial en blauwe leren band. Dat is voor mij mijn ultieme grail watch. Maar, die wil ik nog niet volgend jaar halen. Denk binnen 5 á 10 jaar dat ik er een ga kopen. Maar das ook afhankelijk van andere dingen natuurlijk.

1 like

Mijn collectie is dan maximaal 4 horloge’s denk ik. Of het moet zijn dat de Tag zo weinig draagtijd krijgt dat die weer terug gaat naar mn vader toe. Maar eerst mijn Navitimer terug krijgen en pijn lijden van de service en dan kijken we wel verder. En een rubberen band voor de Aquaracer want die staat nog steeds op staal en die band is best vervelend aan het worden.

1 like


Ff een snelle slechte foto maar wat een kanon. Thanks to @jurgen2. Stiekem wel blij dat jij hem te groot vond.

17 likes

Nog iemand met een NA?:eyes::eyes:

1 like

Hij lijkt mij voor jou ook te groot of is dat een vertekend beeld?

1 like

:grin: :grin:

b65189b85a8324e7ce842f52e4e952c146a8b6fb_2_666x500

7 likes

Ik denk dat de SuperA voor iedereen te groot is :joy:. Hij is kleiner dan mijn g-shock. Maar idd pols van 18,5 is niet ideaal voor de super avenger.

2 likes

Oogt wel heeeuuuuull erg groot op de pols ja​:joy::joy::joy:. Dan motte echt serieuze polsen hebben wil die Super Avenger ‘normaal’ ogen​:joy:

Dis geen Breitling Smartwatch toch?:joy::joy::+1:

nee, gewoon een toffe speelgoedje :grin:

310981169_10160562192809574_336513158674144919_n

5 likes

Staat ook nog een mooie Seawolf in het blauw :sunglasses:
Ehhhh, ik heb geen aandelen hoor, maar ik mis zelf ook wel eens een interessante advertentie :wink:

1 like

Ik had al zo’n vermoeden dat het een G-Shock was​:joy::joy:. Zal vast en zeker wel onverwoestbaar zijn zoals zowat alle G-Shocks​:joy::joy:

1 like

Er staat nog wel meer moois in het blauw! Onder andere een Avenger 43! Draagt echt enorm lekker :wink:

1 like