Breitling Only Deel IV

Zo terug van het werk en mooi de chronomat om de pols …

15 likes

Ja wie doet dat nu ook, iets kopen en bijna nieuw weer meteen weg … ik snap dat niet :wink:

Kan de banden en vouwsluitingen van breitling wel aanraden :+1::+1:

1 like

Ik snap dat ook niet hahahahahaha!

Fijne band hoor maar niet de juiste kleur voor mijn horloges. De vouwsluiting heb ik gekregen bij een horloge wat ik een tijdje terug kocht via marktplaats. Dus band en vouwsluiting mogen voor een zeer lage prijs weg :wink:

2 likes

Fotootje ?

Ook helemaal eens hoor. Snap niet dat ze niet een ander movement erin hebben gedaan. Maar blijkbaar geeft een gemiddelde klant daar niet (genoeg) om.
Ze zullen er best onderzoek naar gedaan hebben.

38 uur gangreservere en geen siliconen spring in deze prijsklasse is best beschamend

Maar ja… ik vind hem zo mooi😅

1 like

Volgens mij is er qua uurwerk jaren geleden niet door de horlogeliefhebbers maar door de swatch group besloten dat ze niet meer aan derde gingen leveren …

Ik weet niet meer precies hoe dat zat en wie niet meer wie niet of nog wel uuwerken mag of kan kopen.

Helaas krijgen we niet de optie per horloge wat er in mag

  • quartz
  • inhouse
  • eta
  • kiek moar …doe maar iets
    Het is zoals het is , zelfs de perfecte horlges de seamaster of blackbay zijn niet heilig want worden ook over en weer geflipperd.

Vond onderstaande topic nog …

Nee dat klopt maar ze hadden er minimaal de B20 in kunnen gooien net als de super ocean heritage. Dan heb je iig 70 uur gangreserve

1 like

Klopt maar die lag een segmentje hoger. Nu nog steeds😉

1 like

Van 2 dagen geleden :slight_smile:

Ja, ik had dat ook een goed idee gevonden maar niet als dat de prijs boven de 5k had gebracht …

Die is €4750 op rubber. Dat kan je nou niet een segment hoger noemen

Neem aan dat je mij bedoeld?

d557151a-6a88-4642-a5b6-39e2ae545dd9

c9d12aa4-b063-43cf-bf57-6f9dcf32c8d6

6938aae6-6864-4971-b9f9-d3ff21c1afac

2 likes

Iemand een modelnummer hiervan?

Modelnummer: A32390

3 likes

Snap ik, maar dat was wel zo itt de oude superocean die altijd rond de 3k lag. Nu is die overlap weg.

11 likes

Nee precies, dus dat is nu niet meer relevant,
Het zou nu nog een kwestie van smaak moeten zijn. Of de gewone of de heritage. Voorheen was het gewoon echt een wereld van verschil. Qua uiterlijk prijs en uurwerk. Nu lijken ze qua uiterlijk behoorlijk op elkaar en qua prijs ook, alleen het uurwerk blijft achter.

Dat is ergens raar.

Maar goed, nogmaals ik vind het echt een heel mooi horloge en meestal als ik dat zeg dan komt hij wel in m’n collectie:)

Het is gewoon jammer dat ze er niets beters erin kunnen of willen stoppen.

Ik zou een Eta prima vinden, maar is sellita slecht ?
Als je zoekt valt dat wel mee

Je ziet het uurwerk niet …
Het loopt super netjes binnen cosc norm
Gangsreserve, tja … ik vind het handig geen vereiste.

Ik vind inhouse niet perse beter / een vereiste als je dat wilt moet je verder kijken.
Ik zie daar ook nadelen aan vast zitten …

1 like

Voorlopig gaat deze over overpriced met matig veel te goedkope k*t uurwerk weer gewoon om de pols :joy:

16 likes

Mijn enige Breitling.


27 likes

Kleurtje went snel :+1:

Hoeloopt jouw klokkie ?