Breitling Only Deel IV

Is voor ons alleen maar gunstig toch :wink:

1 like

Die korting bij de outlet ga je niet bij een AD krijgen. Daar krijg je hooguit 20%.

1 like

En bij de outlet tot wel 50% als er speciale acties zijn.

1 like

Da’s eigenlijk 2 halen, 1 betalen :joy: :joy:

1 like

de 50% is heel zelden en meestal maar op een model
zelf 40% is een uitzondering en jij moet nog een model kunnen vinden die voor u interessant is
ik heb zelf nooit een “nieuwe” breitling gekocht aan de volle prijs, ofwel in de outlet ofwel zeer goede (recente) occasie aan vrij scherpe prijs maar ik moet soms vrij ver reizen om goede zaken te maken :+1:

2 likes

Ik vraag mij dan af, als er een probleem is en het valt onder garantie, moet je dan terug met dat ding naar de outlet, of doet iedere Breitling dealer dat?

Hier ook… :stuck_out_tongue:

Bij de AD waar ik graag kom krijg ik 20% korting, dan zou een SuperOcean (blauwe of zwarte 44mm) met stalen band rond de 3100/3150 uit komen. De gun factor is er dan ook wel weer.

Een ritje naar Roermond is nog een eindje, plus parkeren is ook niet goedkoop plus de tijd die ik er aan kwijt ben. Het zal uiteindelijk wel iets lonen maar denk dat ik na de vakantie toch even bij de AD aan ga kloppen.

1 like

Bij jouw AD verwachten ze een zwarte 44 op staal en de blauwe hebben ze op voorraad :+1:

De Breitling garantie is geldig wereldwijd, u kunt overal terug brengen

1 like

20% is ook al heel mooi bij een AD
bij ons is maximaal 15% als jij 2 kopen en ‘maar’ 10/12% voor een horloge
en natuurlijk de outlet is maar op ca 40/45min

Klopt inderdaad! Die zwarte ga ik niet voor je wegkapen hoor. Neig zelf nog het meeste naar een blauwe.

Bij Eugene van Baal ligt (al een tijdje) een blauwe occasion. Ben ook wel benieuwd naar de staat en of daar nog wat vanaf te krijgen is.

Daar moet ik bijna 1.5u over rijden, enkele reis.

Die blauwe occasion heb ik om de pols gehad en zag er perfect uit :+1:
Dit jaar zit er geen Breitling meer in, potje is hardstikke leeg :unamused:

Parkeren bij de outlet kost niet de hele wereld, ca. 4 euro voor de hele dag als het al niet gratis is. Voor de rest qua tijd met je eens.

Goed om te weten! Misschien dan maar even een gesprekje aangaan en kijken of er nog wat vanaf kan. Zeker omdat deze er al een tijd ligt.

Ik was er in mei, meende dat ik meer betaald had. Maar het gaat om het totale optelsommetje natuurlijk.

1 like

2uur en 18 minuten​:joy::joy:damm

1 like

Hebben ze ook een verzend service?

Maar wel altijd discontinued modellen.
Verwacht dat de 'oude" SO binnenkort ook niet meer een AD te koop zal zijn want Breitling zal ze terug nemen / omruilen om ze naar de outlet te sturen.

Bedoel je Kopmels?
Zou deze ook -20% gaan?
Zou ik wel willen hebben als de L2L maat mij past

2 likes