Breitling Only Deel IV

Hebben ze ook een verzend service?

Maar wel altijd discontinued modellen.
Verwacht dat de 'oude" SO binnenkort ook niet meer een AD te koop zal zijn want Breitling zal ze terug nemen / omruilen om ze naar de outlet te sturen.

Bedoel je Kopmels?
Zou deze ook -20% gaan?
Zou ik wel willen hebben als de L2L maat mij past

2 likes

Deze kan een AD niet leveren, is Ecom Exclusive…

1 like

Ohja klopt idd :grimacing:

Met de juiste timing en model wel.

Persoonlijk zou ik alleen de oranje SO42 willen hebben, maar dan moet mijn kitty wat toereikender zijn😁.

9 likes

Ze hebben daar wel de Night Mission variant, ook heel vet maar die is iets meer onder de radar ( pun intended )

2 likes

Klopt inderdaad.

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Morgen :slight_smile:

18 likes

Hoevaak ben je bij de outlet geweest ?
Ik best regelmatig, en pas 1x wat gekocht … het aanbod valt vaak helaas tegen.
Modellen die bovenop de 30% nog eens extra korting krijgen zijn niet vaak de toppers uit de series :grimacing:

1 like

Denk in totaal 5 keer. Laatst was ik er 3 weken terug geweest. Lag een zwarte Navitimer 8 op leer te koop. 30% afgeprijsd en kon er nog eens 20% outletsale op krijgen. Maar dit was 1 dag voor ik mijn blauwe Navitimer had gekocht van een forumlid.

1 like

Deze zou ik ook heel graag willen hebben. Vindt de nieuwe SO steeds mooier worden.

1 like

Doe een net bod, is net van mp af omdat er ondanks geen ruil / inruil bij stond …

Auto’s / motors / tv’s en heel veel horloges zijn aangeboden alles tussen goedkoop tot 4x duurder ofzo dat schoot dus niet op :joy::+1:

2 likes

Ik vind het aanbod vaak niet mijn ding en snap ik ook goed dat wat er ligt er nog ligt.
Soms ligt er wel wat aardigs tussen maar niet wat ik zoek en wil …

Stel dat je een horloge wilt voor de gewone prijs en het ligt daar met zoveel korting dan is dat super …

Maar als je een horloge alleen wilt vanwege de korting en anders niet … hoe graag wil je het dan :thinking:

3 likes

22 likes

Juist dat. Had daar een nieuwe Navitimer 8 in blauw op staal voor die prijs, ja dan was de keuze makkelijk. Maar er liggen vaker minder gewilde modellen. Alhoewel hadden ze wel een paar ‘oudere’ Navitimers liggen voor rond de 3-4k van 2018 denk ik🤔. Wil die ook nog wel een halen in de toekomst. Eerst weer de buidel vullen voor de volgende😁.

2 likes

Zou wel willen, maar geen geld momenteel😔.

1 like

16 likes