Breitling wijzerplaat

Hallo. Heb een vraagje over een breitling avenger II gele wijzerplaat. Ik zie er foto’s van op diverse sites van horloge handel maar met op de een zwarte arabische tekst en op de ander in zilver. Klopt dat of komt het door de wijze waarop de foto is grmaakt. Was laatst bij een dealer en die zei dat heb ik niet standard met zwart. Moet ik na vragen. Wie weet het antwoord.
Groet
Pieter

Volgens mij enkel met zilveren cijfers en naar gelang de lichtinval dat deze zwart lijken. Had ik ook door toen ik voor de avenger gmt aan het zien was :grin:

Hallo Racerke. Dank voor je info. Vond de reactie van de dealer dan ook een beetje jammer. Die had het moeten weten te meer omdat ze neg over de grens een boel goedkoper zijn. Waardeloze info kan dan het verschil maken.
Groet
Pieter

Kleine edit: met witte tekst bestaat blijkbaar ook, is de hurricane met gele wijzerplaat en brightlight case :wink:

Ben zelf aan het kijken naar de Seawolf en vond dat zwarte mooier dan het zilver in de tekst dan.

Je bedoelt deze?

2 likes

Ja. Met stalen band.

Rubber moet je zeker eens overwegen. Draagt zeer comfortabel en scheelt ook veel in aanschaf :wink:

Thx voor tip

Ik zou kijken wat het kost om een rubberen band erbij te bestellen. Mocht je deze in de toekomst willen flipperen, is een stalen band een plus. Na aanschaf een stalen band erbij kopen is altijd veel duurder als hem origineel op staal te kopen.

Avenger I Seawolf = zwart/anthraciet gekleurde cijfers op custard kleirige plaat

Avenger II Seawolf = zilverkleurige cijfers op Cobra yellow plaat (lijkt zwart vanuit sommige hoeken)

breitling-avenger-seawolf-yellow-dial-steel-01

3 likes

De rubberband draagt inderdaad prettig, ik heb hem ook altijd mee op vakanties, heerlijk met zwemmen.