Breitling Only Deel IV

Gelukkig dat ik deze foto’s nog steeds geblokt heb. Anders zou ik helemaal gek worden!!!

Weten jullie welk verschil er eigenlijk zit tussen de gele Avenger II Seawolf en de Gele Avenger Seawolf?
Ik weet de secondewijzer en de endlinks, zijn er nog andere significante verschillen?

1 like

Jij bent op vakantie he jij mag helemaal niet op het forum.

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Best jammer dan, zijn mooie foto’s hoor :innocent:

2 likes

Lunette (cijfers, indeling en parel), kastvorm, andere kleur geel, stijl van de cijfers op de wijzerplaat, bandschakels… en dan ben ik vast nog iets vergeten :yum:

1 like
1 like

Nou, vooruit dan :wink:

5 likes

Dat ze nog de zelfde naam hebben joh :joy::joy:

1 like

Nieuwe dankzij de tip van @SpeedyJos

25 likes

Ik snap jou!

Vet hoor

1 like

Lekker zeg :yellow_heart: gefeliciteerd!

1 like

Van harte … mooie klok, kriebelt hier ook wel om even langs te rijden :+1::grimacing:

1 like

Hm, hier ook, maar ik doe het niet, écht niet, ik ben sterk, ik ga niet kijken, ik doe het absoluut niet !! :thinking:

4 likes

Goed om te zien dat iemand baat heeft gehad bij de foto’s! Ziet er goed uit! Mochten anderen willen zien welke horloges er lagen kijk dan even naar mijn foto’s in het Roermond outlet topic van gisteren!

4 likes

Knallertje hoor :muscle:t3::muscle:t3:

1 like

Keep on dreaming :innocent:

1 like

Dit is zo op de foto toch wel een hele mooie :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Voor mij is t simpel. Heb t geld niet om er een te kunnen halen​:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:.

2 likes

Is natuurlijk zo :+1:
Echter…
Ik ben écht héél serieus aan het overwegen hoever ik wil gaan.
Mijn beeld van een “droom collectie” bestaat uit 3 TOP Breitlings en 1 gewoon horloge voor het ruigere werk.
Probleem is dat ik dat al heb, alleen de Super chronomat B01 zit er nog niet bij.
Dat betekend dus dat er geen plaats is voor een SO maar dat er wél iets moet gebeuren. :thinking
De Skyland gaat sowieso niet weg.
Blijft over de Avenger GMT en de NightMission, er zal er dus één plaats moeten maken.
Tenzij het toch 4 Breitlings mogen worden natuurlijk.
Kortom, ik ben nog geen steek verder :joy: :joy:
Allemaal de schuld van het forum :wink:

5 likes

Ik zou niet anders meer willen dan deze voor het knallen

10 likes