Weet niet of ik de foto mag plaatsen maar als ik 103w op google zoek krijg ik ook een vol zwarte canvas band
Oeps hele naam mag niet
een bekende duitse juwelier
Leuk om af te wisselen en misschien koop ik het er nog een keer bij …
Maar de nieuwe superocean band heeft er ook veel van weg dus de noodzaak was weg.
Maar mooier dan de utc
… je kunt niet overal verstand van hebben 

Gelukkig heb je het nu zelf ook door 

Zonder gekheid, de rouleauxband is classic voor de chronomat … en zeker een goede set.
In ieder geval weer eens wat anders dan de rest.
En de utc is gewoon de kers op de taart van de chronomat …
Ik heb die military band klaar liggen en rubber maar als ik nu wissel met de banden op mijn chronomat kan de rest gewoon meteen weg want dan heb ik ze helemaal niet meer nodig.
Helemaal mee eens hoor! Maar ik vind persoonlijk de utc teveel van het goede. Maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, anders liepen we allemaal met dezelfde Breitling 
Het wordt heel erg maar de marquering wilt niks zeggen, zelf de Ali-brol hebben de marquering tegenwoordig 

Ik heb een originele en een etsy versie liggen, ik merk echt geen verschil. Zelfs de AD merkt geen verschil.
Edit: ik denk alleen dat je op de langere termijn wel verschil gaat merken. De Breitling vouwsluitingen zijn onverwoestbaar.
Edit 2: ik vraag mij daardoor wel af waarom die vouwsluiting bij Breitling 270 euro moet kosten.
Ik ook, ik vind dat de reis van china naar Zwitzerland veel te duur is 
En dat voor een enkeltje 

Da’s niet moeilijk; gewoon omdat er Breitling op staat natuurlijk, die gasten hebben poen zat

Ehhhh hadden 
Ik koop het natuurlijk ook wel, ben gek op Breitling en gun ze de omzet van harte. Ik heb inmiddels voor 1000 euro plus banden en sluitingen liggen.
Maar serieus, een buckle kost je minimaal 50 euro en een vouwsluiting 270 euro. Koop ff een band en een sluiting en je bent minimaal 210 euro kwijt en minimaal 430 euro met vouwsluiting.
Ach ja, allemaal de schuld van het forum 

En zo is dat 
De logo en/of naam ‘Breitling’ staat ook op de Ali-brol…helaas…is (bijna) onmogelijk om deze te onderscheiden
Eigenlijk snap ik helemaal niet dat zoiets wordt toegestaan 
Dank dat het vechten tegen een druppelende kraan is. Ze rollen de ene fabriek op, de volgende is al weer bezig. In China kan alles…
als het komt, de echte en de neppe komen van dezelfde fabriek in China