Breitling Only Deel IV

Ik mis de mijne ook. Nog voor minstens 5 weken​:sleepy::sleepy:. Maar zal zeker niet de enige blijven voor de komende jaren. Wil er graag eentje kopen voor einde van 2023. Een 2e Breitling bedoel ik daarmee.

1 like

Bij mij gaat er nog zeker 1 Breitling bij komen dit jaar, als ik er eindelijk achter ben welke ik nu wil. Ik koop pas als ik het helemaal zeker weet, ik ben niet zo van kopen en weer verkopen als het hem toch net niet is. Gelukkig ben ik redelijk geduldig op dat gebied.

3 likes

Ik heb de Steinhart Double Green, solid horloge, prima specs en…had ik te koop hier op HF een maand geleden :wink:

Gellukig op tijd teruggetrokken en meegenomen op vakantie. Geweldig prijs-kwaliteit ratio.

1 like

Wacht ff, hebben we elkaar erover niet gesproken?

1 like

Een paar dagen geleden zei ik nog dat ik een 4 piece wilde
3 Breitlings en 1 klus horloge.
Is veranderd naar 5 piece
4 Breitlings en 1 klushorloge.
De 3 Avengers die ik nu heb blijven natuurlijk, maar er moet een (Super) Chronomat bij :sunglasses:
En ja, ik wordt best moe van mezelf :joy:

2 likes

Moest terugzoeken…jazeker…

Ohhh oke. Wil wel graag een 3 piece. Ik wil nog graag een Colt(met grijze dial en op staal), en denk nog een ‘oude’ Navitimer chronograph(is ook meteen mijn ultieme grailwatch). Maar daarvoor moet ik nog ff flink doorsparen😅

1 like

14 likes

Van deze ben ik nooit een fan geweest. En zal ik ook niet worden. Vindt m zo… raar

En toch is een pracht horloge, zeer dun, licht en toch met alle nodige functie en zo mooi afgewerkt…in kort zo ‘simpel’ en toch zo ‘complete’ :heart_eyes:

8 likes

9 likes

De snowflake is echt super kwa afwerking , en springdrive loopt verbazend mooi rond…
Maar het gewicht van ik meen 60gr werkte niet echt …
En de 39mm gmt-quartz ook super kwa afwerking, maar valt wat klein en heeft het niet gered.
Soms net als van de week werden ze gedumpt en import uit japan zorgen voor best wat afschrijving.

Mooie klok, lijkt wel staal zo op de foto

2 likes

Doet het ook prima op een feestje… :grin:

11 likes

Nee dat is toch juist goed, als je nooit niks anders koopt en draagt waardeer je het minder als je met een breitling loopt omdat het went…:wink:

1 like

Ah, met breitling om toch niet meer klussen :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Wordt nondeju gewoon een steinhart topic :joy::+1:

Deze besteld in 39mm als test klok voor de
bb pro …

@gvr55:grimacing::+1:

4 likes

Nope, is ook mijn merk :grin: nog ff doorsparen en dan eindelijk weer :sunglasses:

1 like

20 likes

Een van de weinige foto’s die ik heb genomen. Mis m iedere dag😪

14 likes