Breitling Only Deel IV

Staat ‘m goed dat rode rubber :+1:t2:

2 likes

Nice. Maar ging jij de SO niet verkopen?

2 likes

Plan is omgegooid , de grote jongens mogen weg en de 2 superoceans zijn makkelijk als afwisseling naast de chronomat.

Ik heb van morgen een test klok besteld in 39mm om te proberen en kijken of kleiner bevalt of niet :thinking::+1:

Als de seawolf en gmt weg zijn wil ik wat anders erbij maar ben er nog niet helemaal uit :grimacing:

2 likes

“Test klok” ?? :stuck_out_tongue:

1 like

Komt van de week wel voorbij :wink::+1:

1 like

:joy::joy:test klok zo heb ik wel is een test tattoo laten zetten. Succes verhaaltje :joy::joy::joy:

3 likes

Dat blijft toch echt model afhankelijk. Ik heb ook altijd geroepen dat ik nooit onder de 43mm zou gaan dragen. Ik had een Rolex Hulk, was toch iets kleiner (40/41mm) en die droeg groter. Een Omega Planet Ocean of Seamaster in 42mm droeg ook weer groter. Maar een Breitling SuperOcean 42mm droeg weer een stuk kleiner.

2 likes

Ik kijk al een tijdje naar de tudor black bay pro … maar voordat ik moeite ga doen omdat ze nergens liggen en dat geneuzel van wachtlijsten wil ik ff eerst even kijken hoe het bevalt.

Begin van het jaar nog explorer 1 gedragen , mooi horloge zolang ik het maar niet om mijn pols gooi dan blijft het toch klein met 36mm .

Een duiker mag wat groter en een chrono ook maar een drie wijzer gmt horloge vaak niet.
Hangt natuurlijk van veel factoren af :grimacing::+1:

Bijna weekend , weertje is wat koeler mooi de chronomat weer aangeslingerd :slight_smile:
Daar kan toch niet veel tegenop , geweldig zo met utc :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

9 likes

Zo klaar voor vandaag :yum::+1:

13 likes

Ok die lumen foto maakt hem wel!

Ik heb zelf niet zoveel met Tudor. Ook niet (meer) met Rolex. Ik zou nog wel een keer een Grand Seiko willen proberen, ook 39mm. Ben benieuwd hoe zo’n horloge draagt.

1 like

12 likes

WHAT, Stelletje overlopers :grin:
Ik zou eigenlijk moeten vlaggen :thinking:

3 likes

Teleurstellend, vindt je niet?:wink:. Heb zelf ook een Tag Heuer daar niet van🤷. Maar heb sinds vandaag 1 week mijn Breitling niet en vindt het oprecht verschrikkelijk :sleepy::sleepy:. Wanneer de situatie goed is gaat er toch echt een 2e Breitling komen​:rofl:. Het forum is de schuldige!

1 like

Zo is dat :+1:

1 like

De eerste is het mooist Heb ik ook! En gaat nooit meer weg. Prachtig

1 like

Zeg dat maar niet tegen @Ritchie1
Die doet er bijna een moord voor :joy: :joy:
Ik heb ze geen van tweeën overigens :wink:

3 likes

Puur nieuwsgierigheid! De kans dat ik er 1 koop is nihil. De enige vreemdgangers in mijn horlogerol zijn 2 Steinhart Ocean One’s.

Breitling is en blijft mijn merk, dat heb ik het afgelopen jaren wel geleerd.

1 like

Gelukkig, dacht even dat ik de enige was :wink:

1 like

Welke Steinharts heb je? Ben zelf geïnteresseerd in de double green.

Ik heb de Vintage Red en Black Ceramic. De laatste heb ik nu al 1.5 week om, lekker vakantie horloge. Maar ik mis mijn Breitlings.

2 likes