Dan een echte hirsch (performance) zou het doen. Past ook bij de uitstraling:
Deze zou wel gaaf staan misschien. Bedankt.
Dan wel weer liefst zonder Quick release springbars
Is alleen met quick release, mijn ervaringen zijn echt heel goed met de quick release, eigenlijk zouden all bandjes zo moeten zijn…
Enige nadeel is misschien wanneer de lugs niet echt de aangegeven maat zijn (je hebt soms lug size 22 en de lugs zijn maar 21,6), dan kan fout gaan….
Prachtig!
Proost en geniet ervan. Waarschijnlijk blijft het niet bij een (de drank en Breitling).
bedankt, maar moet 20mm zijn
De eerste van velen?. Ben stiekem best jaloers. Kan niet wachten om een SO aan te kunne schaffen. Vindt het een geweldig horloge. En vooral in het oranje voor mij persoonlijk. Alhoewel de gele ook wel wat heeft.
Op 9 juli mijn Breitling afgegeven bij een AD voor een service, 28 juli opdracht gegeven voor de offerte. Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg dat ik hem op kan halen…… Begin hem wel te missen!
Ik heb de mijne vorige week zaterdag weg gebracht voor service op de 13e. En mis hem enorm. En heb nog 5/7 weken te gaan:grimacing:
Dat gaat wel langer duren vrees ik hoor!
Jaaaa I know. Maar dan kan ik weer een goede tijd me voort!! Dat is ook heel veel waard
Offerte duurt dus al 3 weken, daarna 6 tot 8 weken…
Nee joh?! Ohhh dear. Maar is het waard. Kan daarna weer 4/5 jaar mee voort😁
Die van mij had 8 jaar geen (Breitling geregistreerde) service gehad, was wat vervuild, maar in perfecte staat volgens de meesteruurmaker.
Ohh wauw. Das wel een tijdje ja.
Ja sorry, te laat gezien. Is inderdaad een 22 en versmalt naar de sluiting toe tot 20 mm
De whisky kan ik al bevestigen. En ook voor de Breitling acht ik de kans groot dat er misschien nog wel eentje komt. Dit doet me zoveel meer dan de Pelagos die ik vorige week heb geprobeerd (no offense voor Tudor fans, gewoon persoonlijk…).
Velen weet ik niet, zijn ook veel Breitlings die ik té aanwezig vindt. Maar er staan er zeker nog paar op de lijst.
Ik vond de gele gaver maar dacht dat de oranje me beter zou passen qua maar. Uiteindelijk past de 44mm juist perfect en vond ik de oranje 42mm wat iel. Voor mij dus prima!
Is het boek te bestellen?