Enkel op 2de hands sites en niet gemakelijk, vrij zelden aangeboden
Er stonden er een hele tijd twee gelijktijdig op Marktplaats. Nu geen meer. De verkoper waarvan ik hem heb overgenomen wilde niet zakken in prijs. Had hem ooit bij zijn horloge gekregen van de juwelier en die had hem verteld dat hij het boek niet moest openen, omdat het waarschijnlijk veel geld waard zou worden. Nu zie ik dat niet echt snel gebeuren, maar lastig te vinden zijn ze wel.
Ik heb net het WWW even afgestruind, maar is momenteel nergens te vinden.
Feit is dat het een prijzig boek is
Ze hebben vast toch een “brochure” waar al hun uurwerken in staan?
Dan is het internet zelf de beste bron denk ik
Gewoon bij Breitling kun je een digitale brochure met wat geschiedenis gratis te download ontvangen.
Ik wil niets afbreken, maar ik heb het boek destijds mogen lenen van een vriend. Het boek is zo zwaar en groot dat het onhandig is om in de lezen.
Volgens mij ben je veel beter dat je Chronologs begint te verzamelen. Staan ook prachtige foto’s in, wat geschiedenis en veel handiger om es vast te pakken.
Kost ook wel wat, maar dat kan je spreiden eh
Het blijft natuurlijk een mooi boek, maar mijn persoonlijke ervaring is dat je dit niet zo snel even open slaat,
En…waar leg je het ?
Buiten een permanente verblijfplaats op de salontafel is het ook moeilijk te huisvesten
Voordeel is dat de quick release eruit kan en vervangen kan worden voor de orginele pennen.
foto door de filter gehaald? Kim K?
Je doet t beter dan ik op de maandag…
Laatste week vakantie, dus ik neem het er nog even van.
Nope…heb ik toch helemaal geen zin en tijd an
Vandaag met gele band, apart dat de rode opvallend stugger is dan de gele …. Of natuurlijk dat de gele opvallend soepeler is dan de rode
Dat idd zonde, mooie klok
Ja ik vind hem ook waanzinnig mooi, alleen te groot voor mijn pols. Gaat niet lang meer duren en hij mag het nest verlaten voor iets anders…
Yep het is idd mooi vullend