Da’s balen, had ik met mijn Avenger Chrono Night mission ook, ook +12
Terug naar de AD en dan naar Breitling.
Het COSC certificaat zit er niet voor de kat z’n viool op.
Deze Breitlings horen gewoon netjes binnen spec (-4 / +6 ) te lopen
Vervelende is dat je hem ongeveer 6 weken kwijt bent
Hmm dat is zeker balen als hij 6 weken weg is.
Ik heb de mijne bij de Breitling outlet vandaan. Wat zou handigste zijn om hem bij Breitling te krijgen…?
Naar een Breitling dealer brengen, je hebt wereldwijde garantie, dus dat moet volgens mij gewoon opgelost kunnen worden.
Zij sturen hem naar Breitling
De mijne is terug naar van Baal, en sturen hem door.
True maar voel me altijd beetje bezwaard ergens heen te gaan waar het horloge niet gekocht is. Maar misschien ook maar naar Van Baal, daar heb ik begin dit jaar m’n SMP300 gekocht, en toen prettig geholpen.
Kan geen kwaad. Heb de mijne via een mede forum lid en heb mijn Breitling naar van Pijnenburg gebracht. Alleen de aardige mevrouw probeerde me te overtuigen dat een MINUUT per dag acceptabel is zelfs VOOR een COSC horloge… nou nee. Maar ja, zei gaan gelukkig niet aan mn horloge knutselen en sturen m naar Breitling NL… kan het nog steeds niet geloven ey. 1 minuut is acceptabel voor een COSC horloge:rofl:. Zelfs mn vriend die niks weet van horloge’s vond t al raar wat ze zei.
En de volgende die ik haal is jonger gebruikt of ‘nieuw’ bij de outlet. Kan er niet tegen als ik een van mn horloge’s bijna 2 maanden kwijt ben. Al helemaal als het een van mijn droom horloge’s is
Tsja mijne is ook “nieuw” vd outlet en loopt ook niet binnen spec.
Al is t geen minuut per dag natuurlijk.
Oh nee! Dat is echt balen!
Jij had toch ook iets met het glas,laat je dat ook direct verhelpen?
Dat is echt heel raar ja! Goed dat je dat niet accepteerde.
Je moet er wel bij stil staan dat de horloges bij de outlet “nieuw” zijn maar misschien al 2/3/4 ….10 jaar ergens bij een juwelier onder de hete spotjes heeft gelegen .
Mijn “oude” superocean liep 6min per dag voor , kom je in ieder geval optijd
Waarschijnlijk plakken van de veer,
balen dat het horloge terug moest maar, was super opgelost bij Kopmels
Kon hem omruilen … maar was hun enige zwarte dus dat wilde ik niet (wel netjes van hun dat ze het aanboden)
Horloge is thuis gebracht, compleet met service box en 2 goodies en loopt sindsdien strak gelijk tot soms -1 sec dus mag niet klagen.
En nieuwe service en pakkingen etc dus dat is ook handig te weten
Ja, daar heb je zeker een punt.
Ik ga eerst nog maar eens bedenken of ik dit de moeite vindt (en het horloge tijd wil missen). Het is niet binnen spec, maar ook niet zó extreem.
Zou ik ook doen, plus 6min is natuurlijk te gek , maar 12 sec zou ik met afwisselen niet merken.
Je kunt het horloge ook over 2 maanden weg brengen en eerst lekker dragen
Ik had dit met een certina, gekocht bij de outlet en bij de certina dealer in Nijmegen kom ik nooit.
(Datum verstel defect)
Gewoon heen gegaan, koste €15,- verzendkosten maar dat is dan ook geen probleem
2x op en neer naar roermond schiet ook niet op
Lekker weertje
Dat is natuurlijk een overweging.
Ik ben echter “autistisch” zuinig op mijn horloges en hou van precisie
Mijn Skyland is 10 jaar oud en nog nooit een beurt gehad en loopt + 1
Mijn Avenger II GMT is 5 jaar oud en ook nog nooit een beurt gehad en loopt ook + 1.
Beide horloges 2e hands gekocht bij Jaap en gaan volgend jaar een service krijgen.
Als ik dan mijn eerste nieuwe, niet de goedkoopste Breitling koop kan ik er er gewoon absoluut niet tegen dat dat ding al gelijk redelijk buiten spec. loopt
Als mijn autootje (ff fotootje ) 1000 pk moet hebben en er maar 900 heeft krijgen ze hem ook terug
Dat moet jij niet kopen, is brol…
Daarom heb ik hem ook maar niet gekocht, kan daar helemaal niet tegen