31gr, juist genoeg
Ja dat klopt. En nee. Ik vindt het mooi om een AR eindelijk eens te hebben maar ga geen nieuw glas erin laten zetten vanwege een rot vlekje en mijn OCD/autisme. Kost me al genoeg die service. Deze kwam best lullig, maar is het waard.
En hoop maar dat ze geen onzin verkopen op ontvangst. Snap dat ze klanten moeten gerust stellen met zo’n dure horloge, maar dat sloeg nergens op. Maar als ze het sturen naar Breitling, neem ik aan dat ze bij Breitling NL wel weten wanneer ze de klachten lezen wat er gedaan moet worden.
Daar mag je denk ik wel van uitgaan hoor.
Ze hebben ook een naam hoog te houden natuurlijk.
Daarom. Hoop eigenlijk dat ik op de dag dat ik mijn pareltje weer ophaal maar weer zorgenloos van kan genieten. Maar dat wat ze zei heeft een zure nasmaak achtergelaten jammer genoeg.
Ja snap ik, maar zoals eerder gezegd, die truus moeten ze met pek en veren de stad uitjagen
Meestal gaat al het onderhoud wel goed hoor
Daar ga ik wel van uit. Met zo’n naam en geschiedenis. Maak ik me geen zorgen om Breitling zelf.
Zeg nou niet “meestal” , wordt hij nog zenuwachtiger
Zenuwachtig? Ik heb meer vertrouwen in Breitling dan ik zelfvertrouwen heb:joy:. Wordt alleen zenuwachtig van die vrouw die me hielp toen
Mijn nieuwe navitimer world is 2 x terug geweest … voordat alle wijzers perfect stonden
Wel ff geleden … denk 2008 ofzo
Poah nondeju😂
Oooooh shit
Ach, we moeten niet zeuren zegt mijn vrouw altijd, het is niet dat we geen ander horloge om te dragen hebben
Dat klopt. Maar helaas wel maar 1 Breitling:sob:
Vrouwen hebben altijd gelijk, moet je niet mee in discussie gaan
Zeg dat nu niet
Ik heb geen relatie, maar dat weet ik al JAREN:joy:. Moet sommige mensen die ik ken en mee werk eraan herrineren jammer genoeg:joy:
Dat is wel jammer, ik laat haar afrekenen als ik een horloge wil … voelt altijd beter als je niet op de pin hoeft te drukken en de bedragen ziet
Ouch. Zolang zij zelf ook akkoord mee is. Dan voorzie ik geen problemen. Tenzij je levenslang alle huishoudelijke klusjes gaat doen, zie ik het anders niet als ‘fair trade’.