Breitling Only Deel IV

Wat ik zo bijzonder vind is dat de Avenger zoveel groter lijkt dan de colt.
In diameter en L2L is het maar 2 millimeter maar als ik ze bij de AD zie dan zijn/lijken ze enorm in verhouding met mijn colt.

ff niet het juiste plaatje maar toen viel het me op :thinking:

8 likes

Klopt ook wel,
Mijn mening …. :wink:

Ik zie de avenger als DE stoere breitling, met ruiters altijd aanwezig en een beetje lomp.

Wil je dat niet … dan kon je naar colt, nu alleen nog superocean, zijn ook mooi maar anders en dat is natuurlijk goed ook anders lijkt alles op elkaar.
De nieuwe superocean is veel verfijnder dan de oude, colt uit de collectie blijft de avenger over :grimacing::+1:

1 like

meer info per pb of ff kijken op mp :wink:

14 likes

Gents, er is een reden dat we een blauw topic hebben.
Hier posten omdat je geen verkooprechten hebt en dan slinks in een ander topic is volgens mij niet helemaal de bedoeling.
Draag een paar weken actief bij aan het forum en je hebt zo verkooprechten binnen gehaald.

4 likes

13 likes

Eentje mooi naast elkaar toen ik nog aan het twijfelen was voor welke :grin:

12 likes

Supergaaf superocean.
Echter iets anders in t vizier. Dus voor jullie breitling liefhebbers mag hij weg.

14 likes

Ik vindt de 2021 Colt met grijze dial echt prachtig en voor een redelijke prijs!!!

3 likes

18 likes

Deze colt is(volgens mij)44mm toch?

Kan ik me niet meer herinneren hoeveel :see_no_evil:

Volgens mij kleiner

De blauwe Colt was zo te zien toch wel 44mm

5 likes

Inderdaad, hij oogt kleiner

De blauwe uitvoering is er alleen in 44mm

Als ik ‘t in een oude sok had liggen was ik nu al in de auto gestapt om hem op te halen :wink: Wat een prachtklok zeg! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Morge :slight_smile::+1:

17 likes

Minimaal 52 weken is mij van hogerop doorgegeven. Iets meer dan een paar weken.

Beste is aanbieden op MP en geduldig afwachten tot je toegelaten wordt in het blauwe gedeelte.

1 like

17 likes

Nee hoor, is mij destijds in amper 4 maanden gelukt.
Gewoon lekker meedoen, veel lezen, reacties in diverse topics plaatsen en je bent er :+1:

Dit dus :wink:

2 likes