Mogguh
Ik begin deze ook steeds meer te waarderen.
Man…
Alsof ik op de markt loop en her en der aan mijn shirtje word getrokken om een Breitling te kopen Als je horloge niet weet te verkopen dan is-ie te duur. Accepteer minder of laat hem in de doos.
De Colt blijft hier lekker.
Ah je bent er 1 van mp die vinden ook alles te duur
Ben t niet helemaal met je eens, de mijne staan er pas net op … in een volgens mij ongustige tijd net na de vakantie in een periode dat een luxe product niet voor iedereen de eerste prioriteit is …
Ik denk dat geduld een prima oplossing is
Of je wordt zoals ik uitgemaakt voor “ordinair handelaartje” omdat ze denken te weten wat ik betaald heb
Nee ik ben er 1 van HF die vind dat je horloges moet aanbieden via het blauwe gedeelte, zoals het hoort. Niet specifiek op jou, maar in de laatste 50 berichten lees ik alleen maar dat er horloges weg mogen voor “zachte prijsjes”.
Het begint een beetje een trend te worden.
Past wel bij je
Als ik de beheerder citeer klinkt het als volgt: ‘Om te kunnen verkopen moet je iig een paar jaar lid zijn.’
Beter het rechtstreeks vragen dan speculeren.
Level 2
Bij je naam staat ‘lid’
Je bent inmiddels volwaardig HF lid geworden. Je bent gedurende langere tijd actief en draagt bij aan het forum.
Naast hetgeen in de levels hierboven is beschreven kan je nu ook:
- vrienden voor het forum uitnodigen die dan gelijk op Level 1 instromen;
- ervaringen delen in de daarvoor bestemde categorieën;
- berichten lezen en plaatsen in off topic;
- advertenties in Horlogemarkt.nl plaatsen .
Je kunt nog niet in Off Topic kijken met TL 1, daar staat het perfect uitgelegd.
Om van TL 1 naar TL 2 te gaan duurt écht geen paar jaar.
Paar maanden actief en hatseflats
Ik ben al 2 jaar actief, meerdere topics aangemaakt, reageer regelmatig, horloges gekocht via het blauwe gedeelte, aantal badges gespaard, maar ik kom maar niet bij Trustlevel-2.
Zal wel wat verkeerd doen! Ik wil ook een aantal mooie modellen hier binnen het forum kunnen ruilen of aanbieden maar ik zal blijkbaar meer geduld moeten hebben .
Dan ben ik de fanatiekste van allemaal.
Ben op 09-02-21 lid geworden en 18 weken later op 21-06-21 naar TL2 gegaan
Ik denk dat ze een foutje gemaakt hebben , hou het maar stil voor ze het terug draaien
Ik ben gewoon de braafste van allemaal
Klopt , ik was ook in 4 maanden TL3. Maar volgens mij hebben ze het allemaal iets strenger gemaakt nu .
Duurt net effe wat langer maar gewoon mee blijven doen @FatKoala
Van 2 naar 3 ging razend snel, maar moest weer terug naar 2 omdat ik even een beetje stout was geweest
Hm, die had ik nog niet gezien, misschien ook maar eens op mijn lijstje zetten
Fock!!!