Breitling Only Deel IV

kan zo in een Breitling tijdschrift

1 like

Banden en vouwsluitingen zijn niet goedkoop maar het geld zeker waard :slight_smile::+1:

Eens kijken hoelang het duurt voor er commentaar komt :grimacing:

2 likes

Tudor met een Breitling?

2 likes

Beter , steinhart met breitlingband :yum::+1:

1 like

Alleen de achterkant is al een feestje op zichzelf

Geen doorkijk bodem nodig met deze prachtige deksel.

22 likes

Wat blijft die toch gaaf he :star_struck:

1 like

Blijft een parel van een Breitling!!

1 like

Steinhart?? Dat wordt een van mijn volgende aankopen denk ik. Vindt die double green zo mooi. Denk wel in 42mm.

1 like

Nou daar is je commentaar, helemaal mee eens :wink::+1:

1 like

Commentaar valt me mee :joy::+1:

Wilde even een andere band testen voor ik iets koop, mat zwarte band met mat zwarte wijzerplaat bevalt me in ieder geval goed … :yum:

Blijft super, glasbodem oogt wel aardig maar goed hoevaak kijk je :thinking: en een metalen achterkant draagt fijner en helemaal met deze kast :yum::+1:

2 likes

Nooit!
Vind het bij elk horloge volledig onnodig .
Geen idee welk van mijn horloges het wel hebben.

Vind deze deksel wel enorm vet, maar ook hier…kijk er nooit naar.
Hij maakt het horloge wel echt echt af, stalen dekseltje was wel beetje nep geweest.

3 likes

Raar genoeg kijk ik wel eens naar de achterkant🤷. Had ook gevraagd uit nieuwsgierigheid of de horlogemaker foto’s kan maken van t uurwerk op service​:joy::joy:. Ze stond ervan te kijken in ieder geval​:rofl:. Wil wel graag nog een horloge met een glazen caseback.

2 likes

17 likes

:heart_eyes:

15 likes

:scream: :scream: :scream:

Volkomen mee eens :+1:

Nooit

Zo, nu zet ik er een paar op negeren, Steinhart Pfff :wink:

1 like

Deze is ook heel mooi, welk model is dit?

2 likes

Is wel goedkoper😉. Maar ja heeft niet de charme of geschiedenis van Breitling. En Breitling blijft mn favoriete merk. T is alleen wel fijn om soms een ‘goedkopere’ horloge om te doen ipv een Breitling. En ben niet de enige hier denk ik

1 like

En hoe reageer je op een kleine stuk tekst zoals jullie doen? Weet niet hoe ik dat kan doen.

1 like

Klopt hoor, was aan het dollen, ik heb daar een oude Seiko voor :innocent:

Je selecteerd de tekst die je nodig hebt met je cursor, als je hem loslaat zie je een vakje boven de tekst “citeren” daar klik je op en het staat in je antwoord :+1:

2 likes