Tekst selecteren en dan “citeer” indrukken
Ahhh oke:wink:niks mis mee. Maar ben een grote fan van Seiko, maar nooit eentje langer dan een jaar gehouden
En laat je niet gek maken door die mafketels hier de meeste mensen hebben maar 1 of 2 duurdere horloges, als ze er al 1 of 2 hebben.

Seiko, maar nooit eentje langer dan een jaar gehouden
Ik heb er zelfs 2 hele oude
PS tegen niemand zeggen hoor !!
Verrader!!!
Heb een SKX dan? Er is trouwens 1 Seiko die heb gehouden voor 2 jaar. Toen gerolen voor een Presage. Nooit moeten doen. Heb er nog steeds spijt van. Maar ja, gaat waarschijnlijk nog n keer gebeuren.
Haha komt goed. Ga er gewoon lekker mee in. Altijd leuk:joy:

Heb een SKX dan?
Nee, een Premier Kinetic Pepertual, handig ding; stopt na 24 uur stilliggen, maar de datum loopt gewoon door, houd zelfs rekening met schrikkeljaar. FF schudden en hij loopt weer gewoon nadat hij zichzelf op tijd heeft gezet ideaal !!
En een oude Kinetic van mijn vader
Dat is een 817.
Google maar eens op Breitling 817.

FF schudden en hij loopt weer gewoon nadat hij zichzelf op tijd heeft gezet ideaal !!
Stelt dat ding zichzelf op de juiste tijd? Wauw. Dat wist ik niet. Wel super handig! Net zoals een Astron dus, alleen niet op Solar
Klopt, is leuk om te zien hoe de wijzers dan doordraaien zonder er aan te komen.
Hmmm. Misschien eens een keer wat beter zoeken naar zo’n Seiko. Al moet ik zeggen dat ze best prijzig zijn en ik vindt ze niet heel erg mooi.
@Paul2all Iets wat ik mij al een hele tijd afvraag.
Wat betekend de “titel” Regular eigenlijk ?
Geen idee waar dat vandaan komt,staat bij mijn accountgegevens.
Ik moet het er maar mee doen😅,kan het wel uitzetten zie ik🤔
Wij hebben bij een zeer bekende AD een Breitling gekocht voor mijn vriendin, de verkopende persoon m/v vertelde dat er verlengde garantie op zit als we die jaarlijks laten testen op waterdichtheid (gratis). Dan dus 5 jaar, maar als ik dat bij Breitling op de website nakijk, na aanmelden van dat horloge kost dat meer dan 300 euro. Wie heeft er gelijk? Bij een AD echt 5 jaar inclusief?
Dat is vreemd.
Ik heb onlangs mijn nieuwe Breitling op de Breitling site aangemeld, kon de garantie inderdaad met 2 jaar verlengen á 340,= Euro.
Ik denk dat de AD een verlengde gratis garantie op alleen waterdichtheid bedoeld ?
Misschien is het een actie van de juwelier ?
die persoon kon echt bevestigen na 2 controles 5 jaar garantie, ik geloof het ook niet hoor! heb het wel nagevraagd
maar ik heb de oplossing, als de mijne terug komt van service, gaan we die samen ophalen, dan wordt het uitgesproken, drie keer is scheepsrecht he?
5 jaar is sowieso voor de in-house uurwerken