Big B @ work
Voor de mensen die het nog herrineren. Ben net gebeld door Pijnenburg. En de rede is bekend waarom mijn Navitimer sporadisch een minuut voor begon te lopen. Breitling NL heeft gevonden dat het horloge niet goed meer was op te winden. Hiervoor vervangen ze de kroon en de wijzers(?). En als alles goed loopt heb ik hem weer terug over 4 á 5 weken:heart_eyes:.
Dat klinkt goed! Fijn dat het probleem gevonden is. Nu nog even je geduld bewaren
Heb een maandje om ernaar uit te kijken!. Kan niet wachten om m weer terug te krijgen!!!
Ja snap ik! Ben blij voor je!
Ik denk dat ze wel meer vervangen maar dat dit de korte te begrijpen versie was
Wachten duurt altijd lang maar dan heb je straks ook weer een perfect lopende Navitimer
Nu maar duimen dat hij niet verloren gaat met de post .
Sorry, kon het ff niet laten
Is realistisch. Maar een lullige gedachte. Gaan we natuurlijk niet van uit!!
Denk t. Zal het eens vragen wat er allemaal is vervangen. Maar ben al blij dat ze het probleem hebben gevonden en dat ik in 5+/- weken terug heb!!! Krijg je denk ik ook wle te zien op de bon toch?
Ze geven een kaart mee waar ze op afvinken wat ze gedaan hebben…
Bij mijn laatste was het resultaat prima maar wat op het kaartje stond was anders dan dat ik had verwacht …
Ik had het idee dat dat meer voor de formaliteit was
Weet iemand waar ik een canvas band zoals onderstaande zou kunnen laten maken? Onderstaande antraciet heb ik al en ik zou deze graag in het helemaal zwart er bij willen hebben. Moet wel een beetje kwaliteit zijn.
Nou dacht ik altijd dat het horloge baar Zwitserland ging, maar dat doen ze dus gewoon hier in NL dus ?
Ik heb wel eens een band bij abp straps parijs besteld … ze hadden toen erg veel keus, of er precies bij zit wat je wilt weet ik niet
Ik meen niet dat ik schreef waar het onderhoud gebeurd is
Bij welke juwelier was dat dan? Bij van Baal? Zie het wel als ik hem ophaal😁.
Dacht ik eerst ook. Totdat ik hoorde dat ze m naar Breitling NL sturen. Misscjien sturen ze wel Rolexen, AP en PP naar Zwitserland
Volgens mij doet koster het onderhoud voor breitling
Vandaag bij kopmels geweest, goed geholpen.
Echter voor 24 mm is er geen rubber strap in oranje of geel ! Niet verkrijgbaar
Wel 22 mm, maar dat past niet.
Tja, wilde tocht een gele zomerse band dus zoeken…
Bij Etsy besteld , op foto ziet het er goed uit maar natuurlijk nep, had liever echte gehad .
Maar voor die net geen 50 euro met gesp en logo wellicht proberen waard.
Levering 18 oktober, is de zomer voorbij.