Mailen of de kaart afgestempeld is door een AD dus internationale fabrieksgarantie heeft, als die binnenkomt controleren of het klopt anders kan je hem terugsturen lijkt me.
Je droeg je andere gmt ook niet op staal, dat zou dus niet mee hoeven tellen.
Ik zou ze eerst gaan bekijken, stel dat deze ook niet goed af te lezen zijn begin je van voor af aan.
En ik vind dit model in 44 best lomp, zou voor een maatje kleiner gaan … en dan wel op staal kun je altijd nog wisselen
Zag nu net de prijzen vind ze duur … leg iets bij en je hebt een nieuwmodel chronomat met utc
Dat is waar, maar de UTC trekt mij niet
Ook dat klopt, maar de stalen band maakt hem wel beter verkoopbaar als het ooit zou moeten
Band alleen kost al 1360,=
Zonder utc staan ze goedkoper te koop…
Het zijn geen seikootjes, maar ik had denk ik gekeken had welke wijzers breitling heeft gemaakt voor de gmt, en dan goed afleesbare wijzers laten plaatsen op je “oude” gmt
Waarschijnlijk het goedkoopste
Ik persoonlijk zou gaan voor die in Maastricht. Is in persoon te zien, is op staal dus dat scheelt ook weer eventuele kosten later en je loopt de kleinste risico’s. Met die op Chrono heb je geen idee wat er voor je is. Niks bekend, via een grijze dealer en ze zeggen wel nog 2 jaar garantie, maar via het internet is t makkelijker te liegen en doen alsof het een goede koop is terwijl het ook een miskoop kan zijn.
En daar sla je de spijker op z’n kop
2016 zonder bekend onderhoud, tel daar nog eens 1250,- bij op
(Dat was toch ook het onderhoud wat jouw gmt gekost heeft)
Das nondeju 7k (oja bijna 7k )
Dat zijn Breitlings inderdaad niet:joy:. Maar ook geen gigantische investeringen. Maar ben er zeker een grote fan van en zou eerlijk gezegt niet anders meer willen.
Das een nieuwe Breitling onderhand. Of 2 jonge occassions
Ieder z’n ding , ik vind 5,5k best geld zeker voor een gebruikt horloge
2016 is met stalenband …. 6 jaar oud
Tja, blijft lastig.
Ongezien via de grijze handel kopen beangstigt mij, tenzij het een bekende handelaar is, waar je hem kunt zien, en we kennen er hier wel.
Alleen is daar het horloge niet te vinden.
Als ik eerlijk ben vind ik de “oude” Chronomat mooier dan de “nieuwe”
Verdomd moeilijk hoor.
Ach, ik schuif gewoon de schuld op het forum
Mijn oude was bijna 10 jaar oud op staal en ongeveer dezelfde prijs.
Dus ligt het allemaal niet ver uit elkaar.
@gvr55 ik vind beiden ‘net niet’ eerlijk gezegd. De grijze handelaar via internet zou ik ook overslaan, je weet gewoon niet exact wat je koopt. De bruine wijzerplaat zou je moeten gaan bekijken maar die is aardig aan de prijs zoals hierboven ook al gezegd.
Ik zou persoonlijk even wachten tot je tegen een vergelijkbaar exemplaar, zoals bij de grijze handelaar, aan loopt maar dan op staal.
Al zou voor mij een stalen band ‘want makkelijker verkoopbaar’ geen argument zijn. Ik koop mijn horloges omdat ik ze mooi vind en wil dragen zoals ik ze voor ogen heb.
Breitling en MotoGP,goed idee
Direct stort ik me in het stadsfeest gedruis en ga nog ff lekker kwijlen voor de etalage bij de Breitling AD
Doe voor mij ook een beetje kwijlen
Klopt. En vindt ik ook wel best prijzig hoor daar niet van. Ik heb het in ieder geval niet klaar liggen😂.
Jawel, de jouwe had een beurtje gehad van €1250,-
Aan de foto’s te zien is dat Steiner? Dan kun je er wel een service bij optellen . Op staal kopen, lijkt mij wel de juiste keuze, een rubber band pik je wel op ergens voor rond de 100 euro. Maar, die prachtige, perfect lopende die je van mij had is alweer weg
?
100% mee eens. Koop ze niet voor een later moment te verkopen. Denk dat sommige modellen ook meer met t hart worden gekocht dan met onze hersenen. Je wilt er een zo graag en ongeacht die eruit ziet voor een ander, het is jouw droom horloge en dat kan niemand afnemen
Nee joh, totaal was 910 euro. Nog veel geld, maar niet zo achterlijk als 1250 euro