Breitling Only Deel IV

Dan zal ik me wel vergist hebben … heb de screenshotjes niet meer.
Maar chrono beurtje en wat vervangen met kast en band opmaak is niet heel achterlijk voor dat geld

Wel achterlijk btw maar ze durven nogal wat te vragen :joy:

Een collega van mij was wel een dikke 1200 euro kwijt voor service aan zijn Chronomat. Uurwerk service incl. vervangen van onderdelen, pakkingen, wijzers etc. plus het polijsten van de kast en band.

1 like

Ik koop die band wel @gvr55 :joy::joy: en die bruine plaat is wel heel mooi chrono cockpit heeft ook dienkleur plaat volgens mij en die is in het echt bizar.

1 like

Klopt Jaap, prachtig horloge, maar moest steeds mijn pols in diverse hoeken draaien om de tijd af te lezen en daar kan ik niet goed tegen.
Heb ik er spijt van? Nee, mijn Nightmission is een uitstekende vervanger die écht bij mij past :+1:
Omdat ik een Chronomat mis, omdat het eigenlijk, voor mij althans, een “oer Breitling” is moet er één terug komen, die beter afleesbaar is. en een compleet ander horloge dan bijv. de Nightmission.
Ik zou dan mijn “collectie” terug willen brengen naar:

• Avenger Nightmission
  • Chronomat 44
  • Avenger II GMT.
  • De Skyland zou dan misschien op termijn vervangen worden door een SO oud model.

Dan ben ik klaar en kan ik mij aansluiten bij een breiclubje :sunglasses:
Ik heb her en der de prijzen vergeleken, en die liggen allemaal rond de 5K.
Ze hebben dan allemaal op termijn een beurt nodig, daar kan ik mee leven, maar nu nog een vinden bij een vertrouwd adres en op staal omdat dat er gewoon op hoort, en is te wisselen met leer o.i.d… :thinking:

Laat de gmt functie vallen en ga voor een lekkere drukke roman dial​:metal::metal::metal::metal:

10 likes

Ik heb een navi met bronzen plaat, niet twijfelen… supermooi. Bruin combineer je met quasi alles

1 like

:scream:

1 like

Heb er ff misschien bij gezet :+1:
De Skyland heeft bij mij voor deze gekte gezorgd, moet je dus koesteren :wink:
De Chronomat moet eerst gevonden worden.

1 like

Snap je wel hoor, laatst plaatste je twee foto’s boven elkaar … de skyland en night mission :thinking:
Hoe verschillend ze ook zijn lijken ze wel erg veel op elkaar.

1 like

Mijn vrouw zegt al dat ze voor mij speciaal kwijlbakjes plaatsen voor de etalage :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Misschien maar eens de rekening voor de glazenwasser betalen voor ze :grin:

4 likes

Dat klopt, dus de SO zou in principe een mooie afwisseling kunnen zijn.

1 like

15 likes

Ook mooi :+1:

1 like

Nr.1

3 likes

Kort maar duidelijk :+1:
Ik neig er naar om eens te gaan kijken :wink:

1 like

Kan nooit kwaad om te gaan kijken. De impuls beheren om iets te kopen, dat is lastig.

Uit zelfbescherming neem ik géén geld of pasje mee,
Als hij bevalt regel ik wél wat :+1:

1 like

17 likes

Alles verkocht :grin:

11 likes