Wel nog op Chrono vgm. Maar wil liever een blauwe of de groene(raar genoeg). Al is een plain jane zwarte dial ook wel mooi van die Navitimer.
Ik vermoed een Avenger II A13381
Toch altijd nog een 43mm
Ik neem toch maar het risico dat ik een overtreding maak.
Ik ben noch steeds op zoek naar een Chronomat, op Chrono staan er genoeg, maar durf gewoon niet ongezien een enorm bedrag uit te geven voor een horloge.
De 2 die ik eerde in dit topic plaatste heb ik al laten vallen.
Nu kwam ik V&M watches in Alkmaar tegen, heeft volgend de website ook recencies op HF, ik kan ze alleen niet vinden.
Iemand bekend met dit “bedrijf” ?
Geen ervaring mee. Als ik op Google met het volgende zoek: ‘V&M Watches Horlogeforum’ zie ik meerdere resultaten. Zie hieronder één:
Bedankt !
Kan ik iets mee
Decimaalschaal, 15 seconden kan dan snel als 25% van de tijd genoteerd worden. Is beter toepasselijk op een chronograaf aangezien de start/stop functie je meteen vanuit 0 laat meten ipv wachten tot de secondenwijzer op de jouwe op de hele minuut komt.
V&M watches is van Bjorn. Meermaals horloges gekocht, zowel voor mijzelf als voor mijn vrouw. Schappelijke prijzen en een goede aftersales.
Hele fijne en goede zaak. Aanrader!
Thanks,nutteloos dus
Had het eigenlijk niet eerder gezien op m’n Colt,viel me pas onlangs op
Heb je t B-tje al ontdekt?
Ik ken het van mijn Zenith El Primero met het 400 uurwerk maar bij Zenith hebben ze dat daarnaast ook op een 1/10 seconden chronograaf doorgevoerd (chronograaf wijzer doet 10 seconden over 1 “rondje”) waarbij de decimaalschaal nog zinlozer is;
Bjorn is een topper en weet waar hij over praat. (Mijn ervaring) Goede service
Ja ik heb 3x een Breitling gekocht bij Björn/VM watches. Aardige gast, betrouwbaar en altijd wel een goede deal mee kunnen sluiten.
Welk type is dit weer? Lag een tijd geleden ook in de outlet.
Chronospace Evo
Gevalletje ‘spaar ze allemaal’
Ik ga binnenkort ook een zwarte rubber band aanschaffen.