Breitling Only Deel IV

Ik vermoed een Avenger II A13381
Toch altijd nog een 43mm

2 likes

The Beast maar eens om vandaag :sunglasses:

12 likes

Ik neem toch maar het risico dat ik een overtreding maak. :innocent:
Ik ben noch steeds op zoek naar een Chronomat, op Chrono staan er genoeg, maar durf gewoon niet ongezien een enorm bedrag uit te geven voor een horloge.
De 2 die ik eerde in dit topic plaatste heb ik al laten vallen.
Nu kwam ik V&M watches in Alkmaar tegen, heeft volgend de website ook recencies op HF, ik kan ze alleen niet vinden.
Iemand bekend met dit “bedrijf” ?

1 like

Geen ervaring mee. Als ik op Google met het volgende zoek: ‘V&M Watches Horlogeforum’ zie ik meerdere resultaten. Zie hieronder één: :smiley:

1 like

Bedankt !
Kan ik iets mee :+1:

1 like

ff een vraagje,weet iemand waar de schaalverdeling t/m 100 in de binnenrand voor dient?

6 likes

Decimaalschaal, 15 seconden kan dan snel als 25% van de tijd genoteerd worden. Is beter toepasselijk op een chronograaf aangezien de start/stop functie je meteen vanuit 0 laat meten ipv wachten tot de secondenwijzer op de jouwe op de hele minuut komt.

2 likes

V&M watches is van Bjorn. Meermaals horloges gekocht, zowel voor mijzelf als voor mijn vrouw. Schappelijke prijzen en een goede aftersales.

Hele fijne en goede zaak. Aanrader!

3 likes

Thanks,nutteloos dus :grin:
Had het eigenlijk niet eerder gezien op m’n Colt,viel me pas onlangs op :face_with_raised_eyebrow:

Heb je t B-tje al ontdekt?

Ik ken het van mijn Zenith El Primero met het 400 uurwerk maar bij Zenith hebben ze dat daarnaast ook op een 1/10 seconden chronograaf doorgevoerd (chronograaf wijzer doet 10 seconden over 1 “rondje”) waarbij de decimaalschaal nog zinlozer is;
zenith-chronomaster-el-primero-original-03-3200-3600-69-c902

3 likes

Wat een heerlijk horloge blijft het :star_struck:

15 likes

Bjorn is een topper en weet waar hij over praat. (Mijn ervaring) Goede service

3 likes

9 likes

Ja ik heb 3x een Breitling gekocht bij Björn/VM watches. Aardige gast, betrouwbaar en altijd wel een goede deal mee kunnen sluiten.

1 like

Welk type is dit weer? Lag een tijd geleden ook in de outlet.

Chronospace Evo145e2dfc17f526ea064dceb0ba8283185dcd90e1_2_690x437

14 likes

Omdat het hier zo stil is !!!

19 likes

Gevalletje ‘spaar ze allemaal’ :smiley:

Ik ga binnenkort ook een zwarte rubber band aanschaffen.

1 like

Maar deze vind ik het mooist en zit het prettigst…
Daar staat Breitling schuin op

11 likes