Breitling Only Deel IV

Ovewachte NA’s zijn vaak het leukst :smiley:
Met de originele titanium clasp, zo kom je ze niet vaak tegen👍

21 likes

Van harte , mooie klok :slight_smile::+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA!!!

1 like

Gefeliciteerd! Een stoer en en vooral ook mooie horloge! :smiley:

1 like

Eens een ander bandje op deze oldtimer!

15 likes

Met deze 2 horloges is mijn hobby vroeger begonnen, gelukkig heb ik ze nog steeds. Draag ze bijna nooit meer, maar weg gaan ze Nooit!!!

14 likes

Dit blijft een heerlijke kleur

17 likes

Maar deze is veel mooier dan een Chronomat!
Ik ben er nog steeds heel blij mee.

14 likes

En heb jij al iets gehoord? Ik de mijne dus afgegeven op 9 juli, 29 juli is de bevestiging van de offerte bij de AD binnengekomen, tot op heden niets gehoord of te zien op mijn account op de Breitling website.

2 likes

Staat hem prima :+1:t2:

1 like

Ik had na vgm anderhalve week terug gehoord dat de wijzers en kroon vervangen moesten worden. Werd niet meer goed opgewonden waardoor die spontaan voor ging lopen. Heb nu nog 3 á 4 weken totdat ik de mijne kan ophalen. Als alles goed gaat

3 likes

Alweer een week om :heart_eyes:

14 likes

Denk steeds vaker…alles weg, deze houden.

Heb nog een nieuwe op weten te snorren, deze is naar mijn zoon gegaan. :star_struck:

13 likes

Ah , mooi duo :+1::+1:

1 like

Dat heb je al een keer eerder gedaan toch? :smile:

2 likes

Ben zo blij dat ik deze nog heb , heb deze al een aantal jaar maar kan er maar geen genoeg van krijgen

13 likes

Niet helemaal.

Heb er véél weggedaan en 11 stuks behouden.
Die heb ik nog steeds.

1 like

Een hele mooie Navitimer!! Zo eentje wil ik misschien ook een keer kopen.

Ik heb er nooit spijt van gehad, met 41mm ook een goede maat. Zelf nog even op de breitling site gekeken maar deze kleur stelling is er niet meer volgensmij

1 like

Weet iemand de ref van het linker horloge? Ik geloof dat deze - voor Breitling begrippen - niet al te groot is.

5 likes