Breitling Only Deel IV

Hi

Van zijn bronze broertje… lang getwijfeld tussen de zwarte en de bronze… nu had ik misschien voor de panda gegaan.

Moet hem dringend nog eens dragen en terug op leder zetten :slight_smile:

Ah ga je nu voor de superchronomat :+1::+1:

De chronomat is veel mooier dan de vorige superocean … maar goed dat mag ook wel voor het geld :grimacing::+1:

En Je weet ik zou altijd voor de “gewone” gaan maar goed ieder z’n ding :wink::+1:

2 likes

Binnenkort in t blauwe deel:

14 likes

Wat is er rechts onder gebeurt? Of komt dat door de foto?

1 like

Ik hoop dat het gewoon een beetje vuil is, want het is een mooi horloge, zou écht zonde zijn :pray:

1 like

Die is echt zo gaaf :drooling_face:

1 like

Da’s een spiegeling

2 likes

Wakker worden in de Franse zon.

16 likes

Heb je op het strand geslapen dan? :thinking::grin:

2 likes

Het was een wilde nacht

1 like

Moggûh

13 likes

Zo mooi nog even gewisseld naar de avenger gmt :slight_smile::+1:

16 likes

Is een aparte spiegeling🤔. Maar zal wel niks aan de hand zijn. Als dat glas zo zou zijn gechipt was er denk ik wel een paar scheurtjes of helemaal geen glas meer. Denk ik

2 likes

Haha. Don’t worry. Is nieuw en niets mee aan de hand

15 likes

Nee daarom. Leek wel echt alsof er iets mee was gebeurt. Maar dan was de schade denk ik wel wat erger​:sweat_smile::sweat_smile:.

1 like

Die band staat hem écht goed, i like it :+1:

2 likes

Ik hoop echt dat de SuperOcean 44 in zwart (of blauw) op staal snel in de Outlet gaat komen. Die op marktplaats staan valt niet mee te onderhandelen. Dan hopelijk maar nieuw :slight_smile:

3 likes

Over drie weken ga ik vliegen buiten de EU, ben benieuwd wat ze daar aan breitling hebben liggen, misschien kan er iemand naar kijken als hij of zij gaat vliegen.

Op Schiphol bedoel ik natuurlijk

16 likes