Hi
Van zijn bronze broertje… lang getwijfeld tussen de zwarte en de bronze… nu had ik misschien voor de panda gegaan.
Moet hem dringend nog eens dragen en terug op leder zetten
Hi
Van zijn bronze broertje… lang getwijfeld tussen de zwarte en de bronze… nu had ik misschien voor de panda gegaan.
Moet hem dringend nog eens dragen en terug op leder zetten
Ah ga je nu voor de superchronomat
De chronomat is veel mooier dan de vorige superocean … maar goed dat mag ook wel voor het geld
En Je weet ik zou altijd voor de “gewone” gaan maar goed ieder z’n ding
Wat is er rechts onder gebeurt? Of komt dat door de foto?
Ik hoop dat het gewoon een beetje vuil is, want het is een mooi horloge, zou écht zonde zijn
Die is echt zo gaaf
Da’s een spiegeling
Heb je op het strand geslapen dan?
Het was een wilde nacht
Is een aparte spiegeling🤔. Maar zal wel niks aan de hand zijn. Als dat glas zo zou zijn gechipt was er denk ik wel een paar scheurtjes of helemaal geen glas meer. Denk ik
Nee daarom. Leek wel echt alsof er iets mee was gebeurt. Maar dan was de schade denk ik wel wat erger:sweat_smile:.
Die band staat hem écht goed, i like it
Ik hoop echt dat de SuperOcean 44 in zwart (of blauw) op staal snel in de Outlet gaat komen. Die op marktplaats staan valt niet mee te onderhandelen. Dan hopelijk maar nieuw
Over drie weken ga ik vliegen buiten de EU, ben benieuwd wat ze daar aan breitling hebben liggen, misschien kan er iemand naar kijken als hij of zij gaat vliegen.
Op Schiphol bedoel ik natuurlijk