Aan 42mm kan ik je wel helpen … maar goed, misschien een beetje bambix voeren
Godverdegodver, het wordt alsmaar moeilijker.
Zojuist afspraak gemaakt om er 2 te passen die binnen mijn bereik liggen.
Super chronomat 44 mm
En de Chronomat 42 met koperen dial
En dat ik het nu even niet meer weet is écht allemaal de schuld van het forum
De tweede!
De tweede is echt super origineel en gaaf.
Wel wat minder allround, dus in een goede roulatie een mooie aanvulling.
De 44mm is altijd goed qua kleur, kan altijd en overal.
Veelzijdig en mooi.
Iets minder gewaaagd.
Idd eerst maar eens kijken welke maat je wilt … in 42 is er keuze genoeg , en om het lastig te maken eigenlijk allemaal mooi
Ik vind dit wel een sterk argument
Beiden nemen?
Ik weet het! Maar liever 44mm voor mij. Komt wel goed…… ooit…
Ik vind de koperen dial ook super gaaf maar de zwarte dial kun je natuurlijk overal op dragen
De bronze dial is echt prachtig!! Zoals andere al hebben beaamd is de zwarte dial praktischer en makkelijk te combineren met alles en de bronze dial is uniek en moeilijker te combineren. Wel specialer!
Waar combineer je dat dan mee?
Vind de bronze ook mooier en zou voor die gaan!
Dat bedoel ik dus:joy:. Ik heb denk ik niet iets in mijn kledingkast om een bronzen dial mee te kunnen dragen.
Ik eigenlijk ook niet, en het verschil tussen de nightmission en de bronze is wel gigantisch.
Ken niet fout natuurlijk … welke is het geworden?
Oeps de zwarte natuurlijk met de UTC
Het te koop staan van mijn Chronomat zal niet on opgemerkt zijn gebleven … .
Yep, luxe probleem … reden:
Met warm weer 30gr etc draag ik liever andere klokken of in ieder geval rubberbanden.
En laatst had ik een keer een etentje met oud collega (ook horlogeliefhebber) dus mooi chronomat om in m’n polo shirt, na het eten de hele stad door … ik mag misschien over de groepjes hangjongeren niet oordelen maar ik had het idee dat zo’n chronomat toch wel opvalt en voelde me daar niet zo prettig bij …
Ik mag geen horloges dragen op mijn werk, en als je dan een keertje een uitje hebt en dan ook nog eens je horloge niet om kan dan vraag ik me af waar heb ik ze dan voor , ‘s avonds op de bank .
Maar goed, rust is terug … bij warm / tshirt weer wat anders om de pols.
En nu het afkoelt en je buiten het restaurant een jack aan hebt is het natuurlijk ook geen probleem.
Al met al kan ik de nieuwe chronomat zeker aanraden … uurwerk loopt super en afwerking is top …
En met utc een beetje over de top maar goed, je wilt ook soms weer eens wat anders
De mooiste en enige met de juiste kleur voor de utc