Breitling Only Deel IV

:wink: Snap je argumenten
Voor mij trekt de koperen wijzerplaat het meest
Maar zoals gezegd, je kunt niet fout gaan hier

2 likes

Verschil is goed natuurlijk, de bronze kleur heeft ook wel wat maar ik vond het teveel geld “voor een geinig kleurtje”

Ik kijk altijd veel youtube filmpjes voor de kleuren en indrukken … soms merk je dat een kleur mooier wordt en soms dat je het na twee filmpjes wel gezien hebt

1 like

Dat zit ik al de hele middag te doen :+1:
Ach, ik ben eigenlijk een gewone ouderwetse knuppel die, hoewel met pensioen, nog steeds legergroen ondergoed draagt :joy: :joy:

2 likes

Met je kleding! :man_facepalming:

Dat bedoel je…

Alles wat wit blauw zwart grijs en groen is past toch :see_no_evil:

Wat heb jij dan in je kleding kast hangen?

1 like

Check ook met passen ff om te kijken hoe het staat bij daglicht (niet onder de felle spotjes …)

Ik kom meestal bij van baal, prima zaak maar soms is het licht te goed en spiegelt alles meer dan wat je normaal ziet en merkt.

Ik loop dan ff naar het raam voor een betere indruk …

Succes , ben benieuwd waar je mee thuis komt :yum::+1:

2 likes

Goeie tip :+1:
Ik verwacht eigenlijk zelf de zwarte, ik hou van neutraal. :sunglasses:
Denk maar aan mijn oude oranje SO, heb ik 2 dagen volgehouden.

2 likes

deze lag er vorige week. Nu zijn er nog een paar 46mm en nog een blauwe met zwarte kast

10 likes

Misschien toch maar eens regelmatig bellen.

OK, nog 1.

15 likes

Wat draagt zo’n milanese band toch top :sunglasses:

13 likes

Juist toevallig deze kleuren​:joy::joy::joy:

1 like

Bij mij slaat de twijfel weer toe, ga ik voor de Breitling Avengar GMT met blauwe dial en stalen band of ga ik voor de GS skyflake met leren band. HELP!!!

2 likes

Als je het in dit topic vraagt zou ik voor GS gaan :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Idem😁

Denk dat ik morgen maar gewoon naar mijn AD ga en de hele bups laat aanrukken en dan kijken om de pols. Die dial bij de GS vind ik dus heel mooi, maar dan valt het smalle leren bandje weer tegen en ze hebben die dus niet met een stalen band.
Zag gisteren wel een hele mooie GS staan met een tourbillon, dus even naar het prijsje gekeken €350.000,00 net iets boven mijn budget :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

€350.000?!?!?!?! Holy moly. Kende een hele mooie collectie van kopen. En een auto en een aanbetaling op n huis?

2 likes

Welke is dat ?

1 like

image

2 likes

11 likes

Met een aanbouw voor de kluis :joy: :joy:

2 likes