Breitling Only Deel IV

Ah, oké.
Ik was het web al aan het afzoeken naar een Breitling GS :joy: :joy:

1 like

Breitling Ferry, gewoon de Breitling :smile:

3 likes

https://www.grand-seiko.com/nl-en/news/20220330-1 zoek maar eens naar deze, kost een beetje maar dan heb je ook wat :wink:

1 like

Helaas, tis gewoon een mislukt project … een horloge waar je zo slecht de tijd op af kunt lezen slaat voor mij de plank mis :grimacing:

2 likes

Neem aan dat je de skyflake bedoelt, die Breitling die ik op het oog heb is deze:

image

10 likes

Nee , heb zelf de snowflake gehad … zou nog steeds mijnkeuze als het een gs zou moeten worden…

Bedoel die dure gs kon zo snel geen naam in dat linkje vinden …

1 like

Sorry, maar ik wil dat gedrocht nog niet al krijg ik er geld bij, hoewel als ze er genoeg bij geven om nog een extra Breitling te kopen dan neem ik hem wel.
Gewoon de Breitling kopen Ferry :+1:

1 like

Kodo Constant-force Tourbillon

1 like

Zit ik nog wat rond te neuzen, en kom ik deze tegen, binnen budget en mooier dan de koperen
Is dus groen, en kom je niet vaak tegen (zucht) :sunglasses:

17 likes

Ohh dat sowieso. Dan komt er een goede kluis in😂

1 like

Die GS is een prachtig design en heeft ongetwijfeld dezelfde GS afwerking die je kan verwachten. Alleen desondanks het design en de uurmarkers die niet opvallen, hoef ik m niet. Al moet ik zeggen, als iemand hem kan bekostigen hier heb je wel een ‘conversation piece’. Vindt m heel mooi maar niet als horloge voor de tijd af te lezen😂

1 like

Oke, die groene dial is echt sick van Breitling!!! Koop wel een keertje een groene dial Breitling ipv een Steinhart double green​:joy::joy::joy:

1 like

Een chronograaf hoef ik voorlopig niet, daar heb ik er al zat van. Moet echt in de collectie passen daar vind ik de Avenger wel een mooie aanvulling voor. Valt mij trouwens wel op het HF op dat de chronografen hot zijn. Zelf ben ik meer van een blauwe dial, hoewel ik ook andere kleuren dials heb hoor. Denk dat de ervaringen bst wel positief zijn met de Avenger.

Zat nog even te twijfelen, doen of niet doen :rofl: :rofl:

2 likes

zekers :+1:

Kan ook goed op leer

9 likes

Ook een kanshebber voor mij om te kopen. Maar eerst een Colt denk ik. En dacht stiekem aan om mijn TH F1 Indy 500 in te ruilen en eventueel een Skyracer superquarts te kopen. Net zoals @Ritchie1 heeft gehad.

1 like

Groot gelijk, eruit met dat ding en een Breitling erbij :wink:

Deze is wel lekker hoor.
Hop hop, kopen die hap.

1 like

Is wel vgm een stuk groter toch? Flinke kast bedoel ik dan. En dacht al zoiets te horen van je @gvr55​:wink::joy:

1 like

Bij mij blijft de TH F1 ook gewoon in de collectie en dan de Avenger erbij, dan heb ik 3 Breitlings. De Top time deus, superocean en de Avenger.

1 like

Sinds ik mn Breitling heb wil ik eigenlijk ook niks anders meer. Al heeft mn pa een Aquarace 200m van 2019 en die draagt ook wel fijn. Al moet ik zeggen dals t de mijne zou zijn gaat er een rubberen band op. Deze schreeuwt om een rubberen band. De stalen band is veels te lomp​:joy::joy:

1 like