Breitling Only Deel IV

Ik weet niet. Zag dat Richard hem te koop aanbood en wou m best graag. Maar de financiën zijn niet aanwezig jammer genoeg. Als ik de Indy 500 kan inruilen misschien wel.

1 like

Of gewoon even door sparen als je hem heel graag wil hebben :wink:

Kan ook. Maar Breitling heeft voor mij iets speciaals. En de Indy 500 niet meer. Is echt mn beater geworden. Maar mis mijn Navitimer teveel​:joy::joy::joy:

2 likes

Ging dat maar zo makkelijk, ik zal toch écht moeten kiezen :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik draag mijn Colt alweer een jaar of 3 op staal. Ooit gekocht op rubber maar toch uit eindelijk de band verkocht als swap voor de stalen prof 3 band. Ik wil hem toch weer graag op rubber en ga op zoek naar de gebrushte vouwsluiting. Ik zie nu ook een nieuw model vouwsluiting. Is dit ‘de nieuwe’ of hoort die alleen op bepaalde modellen?

Mijn oude band. Verkocht op HF en achteraf had ik het niet moeten doen. Haha.

Hier de vouwsluiting die ik in dit topic voorbij zag komen.

8 likes

Oke, deze sluiting wil ik ook wel best graag als ik n Breitling op rubber koop. Heb je misschien een link waar je deze kan kopen?

Op deze foto de band en sluiting van de nieuwe SuperOcean (foto van @anon98360732EV). Deze zijn nog niet los te koop, komt nog. Nog even geduld :grin:

4 likes

Nooit wegdoen…
Zit zo comfortabel.

11 likes

Eerder vandaag…

11 likes

Ziet er wel een stuk groter uit t.ov. de ‘oude’?

Ik weet het. Was top. Ik had toen nog geen horloge op staal. Maar ik heb afgelopen week eindelijk een Explorer 1 gekocht. Die laat ik op staal. Ik wil de Colt echt blijven dragen er naast en juist om die weer op rubber te zetten geeft een mooie afwisseling! :boom:

1 like

Scheelt het erg veel t.o.v de stalen band, mij is verteld beter eerst op staal kopen en later een rubberen band. Andersom ben je een stuk duurder uit.

Nee volgens mij niet, ik heb ze niet alle twee thuis anders had ik ff een foto gemaakt.

Hoorde dat ze rond sept ongeveer zouden komen … had nl geinformeerd naar de groene band voor de nieuwe superocean.

2 likes

Valt mee … weet niet of het bij alle modellen van breitling zo is maar bij die ik heb klopte de verhoudingen qua prijs volgens mij , maar als je de stalenband sowieso niet gaat dragen zou ik die optie niet kiezen.

1 like

Dat is het wachten misschien waard. Misschien ga ik even informeren hier en daar. Ik twijfel wel welke ik beter op mijn model Colt vind passen… De oude hoort er wat meer bij maar dat kan mijn gevoel zijn doordat ik die er op had… :thinking:

Edit: Ik denk de oude aangezien hier ook de wings op staan. En de Colt die ik heb was de laatste voor ze er af gingen. :slight_smile:

2 likes

Die ga ik op zeker wel dragen, maar wisselen met rubber geeft gelijk een andere look. Tenminste dat vind ik.

2 likes

Staal is wel duurder. Dus meenemen op staal en rubber erbij kopen.

2 likes

Ik heb op de oude nog geen krasje zitten en de nieuwe heeft de hoogglans midden rand zit al vol :grimacing:… krasmagneet dus :wink:

7 likes

Vorige superocean
3500 band los 150 3350
3950 band los 620 3330

Je hebt gelijk maar valt dus best mee :grimacing::+1:

Ps; avenger gmt wordt helemaal niet met rubberband verkocht :joy::joy::+1:

Tja een matte is minder gevoelig, aan de andere kant je niet druk maken om krasjes. Zijn uiteindelijk weg te werken. Moet wel eerlijk zijn dat ik in het begin al een beroerte kreeg als ik een krasje zag, nu denk ik “kom op het is een gebruiksvoorwerp, krasjes boeien”. Maar ik ben ook geen flipperaar, als je hem snel zat bent is het natuurlijk makkelijker om te verkopen met zo min mogelijk krasjes.

2 likes