Breitling Only Deel IV

wat voelt zohn chronomatje staal/goud toch luxe :heart_eyes:

15 likes

Ja koper is leuk, maar gaat uiteindelijk saai worden. Zwart is tijdloos. Net als goud :rofl: dat zou dan wel weer mijn voorkeur hebben, maar denk niet dat ze die hebben.

1 like

Ja die keuze lijkt me lastig. Denk als je de ene hebt gekozen dat je altijd die andere twee in je achterhoofd houd en bij jezelf denk, wat als il nou die andere had… Had vandaag ook weer een dilemma tussen groen en blauw :see_no_evil:

2 likes

Ik denk inderdaad dat zwart de meest neutrale kleur is en eigenlijk nooit verveelt, althans dat is mijn ervaring.
Zodra ik een andere kleur kies krijg ik weer last van het fliperitus virus :wink:
Daarbij mogen de subdials dan wel wit of zwart zijn, waarbij wit dan weer een mooi contrast geeft.

1 like

Is zeker niet onopgemerkt gebleven, als ik het budget vrij had op dit moment had ik daar zeker op in gespeeld. Maar als dat de reden is dan zou ik hem toch wel uit het blauwe gedeelte halen. Die groepjes moet je geen aandacht geven en ook niet aan wat andere denken. Je hebt een super horloge en een goeie aparte smaak van wat jij mooi vind. Zou hem vol trots dragen met een instelling van F… The world. Daar heb je een horloge voor en daar ben je liefhebber voor :sunglasses:

3 likes

Ja deze is gewoon af… Ik ben meer een chrono man, maar voor deze in combinatie met de band maak ik wel een uitzondering, hele mooie verschijning zo. :+1:

Dank!

Dat is het zeker, De laatste Breitling die er ooit nog eens moet komen is een SO.
Ik heb eigenlijk de SOH nooit écht mooi gevonden, maar begin hem steeds meer te waarderen :sunglasses:

1 like

Als het zo diep donkergroen is als de foto doet laten vermoeden.

Dan wint deze, safe met een spannend randje…PERFECT

2 likes

We gaan het zien, ik ga hem i.i.g. eens goed bekijken in het daglicht.
De kleur schijnt donkergroen tot zwart te zijn. :+1:

1 like

Ga je vandaag bekijken dan gvr? Of ergens in de loop van de week?

Ik moet nog geduld hebben tot woensdag :scream:

1 like

16 likes

Beter dan dat je weken moet wachten​:wink::wink:. Is alsnog gruwelijk lang eigenlijk​:joy:

1 like

Zo’n gaaf horloge

1 like

Eens

14 likes

Krijg hem niet beter op de foto door de bling :joy::sweat_smile:

13 likes

Ja die wil ik nog een keer hebben, maar dan met staal of two tone band :sunglasses:

2 likes

de breiling collectie😎

25 likes

Zijn de horloge’s zo ‘hot to handle’ dat ze in een brandblusser moeten staan ja😉? Maar wel een mooie collectie!! En ook iets wat je niet vaak tegen zal komen

1 like