We gaan dit weekend naar SHAPE (Supreme Headquarters Allied Powers Europe, waar SACEUR de chef is (Supreme Allied Commander Europe)), welk horloge doe ik om?
Toen ik mijn Chronomat kocht, heeft een horlogemaker mijn Avenger GMT even opnieuw afgesteld, duurde inclusief testen op waterdichtheid +/- 5 minuten, kon gewoon even tussendoor.
Mijn Nightmission moet (ivm garantie) ook even opnieuw afgesteld worden, is al bijna 5 weken weg !!
9 Juli tot 18 september
Ben ik mee bekend
Een G Shock, mag je gelijk op missie
Ik wil alleen bier op het Oktoberfest, waar ik dan zelf ook werkâŠ
En natuurlijk ontbijt in de English Mess, niet normaal wat daar is! Ingekwartierd in de oude gebouwen komend weekend.
Ik mis dat allemaal wel hoor, ben al enkele jaren met FLO
Ik zou willen dat ik een tweede Breitling had nu mijn Navitimer nog steeds weg isâ:sob:. Wat doet dit merk me aan?!!?
FLO? Wat bedoel je daarmee dan?
Functioneel Leeftijds Ontslag
Pensioen dus
. Weer wat geleerd vandaag
Geduld, straks heb je een bijna nieuwe terug
Jaaa dat is wel waar! Mis m alleen zo vreselijk veelâ:sob:
Als je daar gaat werken, kom je dus ook mensen tegen die werken bij SOHQ van de Navo, Special Operations dus. Komen Navy Seals eten verdelen, SAS en alle andere onderdelen waar je alleen respect voor kunt hebben. Brede gespierde onderarmen vallen ook op, daar is niemand onder 20 mm. Blik in de ogen ook, maar onbegrensd vriendelijk op een evenement
Daar sluit ik me wel bij aan het is een verslavend merk, zeker als je er naartoe aan het werken bent
Bij mijn werkgever heten die âouwe lullendagenâ.
Jaaa echt niet normaal. Vond Tag eerst wel leuk, maar is nu gewoon een toplwatch en niks beters voor me gewordenâ:rofl:. Breitling is ook mijn softspot geworden. En wil nu al meer ookal heb ik pas 1 gekocht laatst.
Ik weet niet tegen wie je het hebt maar dit is geloof ik een Breitling topic
Dat zijn bij ons extra vrije dagen die je kunt opnemen als je een bepaalde leeftijd bent gepasseerd.
En Breitling is geen Special Opps?