Breitling Only Deel IV

was ik maar een ouwe lul…

Haha ja heb beide gehad, maar Breitling rules over Tag. Gelukkig zijn horloges persoonlijk, net als goede whiskey. :rofl::rofl: Hopelijk gaan mijn projecten lopen en heb ik met lerst eindelijk weer een Breitling :sunglasses: huidige collectie ben ik ook niet ontevreden mee, maar ja, je blijft iets missen :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Ohhh oke. Waaruit bestaat de huidige collectie dan? Als ik het weten mag. En heb ook wat Seiko’s gehad samen met een Tissot. Jammer genoeg geen een Seiko langer dan 14 maanden in me bezit. De Tissot die ik heb was me eerste ‘echte’ sportswatch. Iedere keer dat ik m wou te koop zetten, kon het niet doen. Doet me teveel pijn. Ookal draag ik m amper tot nooit meer

1 like

Waar klopt niets van?

Volgens mij dit :see_no_evil: maar die wordt binnenkort uithebreid. Ohw ja heb ernog 2 die niet lopen, maar die geef ik weg zodra il een level omhoog ga hier :rofl:

Genoeg keuze om te dragen iig​:sweat_smile::sweat_smile:.

16 likes

21 likes

28 likes

14 likes

15 likes

14 likes

20 likes

Eentje van vandaag

19 likes

16 likes

Van de week op pad geweest met iemand die onderstaande horloge om had.
Ik wist dat Breitling redelijk makkelijk limited editions maakt voor overheidsdiensten door een logo op de dial te plaatsen en de caseback aan te passen.

Bij deze vond ik de 9 uur marker vervangen door de naam van de federale dienst wel heel erg gaaf gedaan (viel me ook op dag twee pas op omdat ik dacht dat met het logo de kous af was).

18 likes

Erg vet en idd een special waar net wat meer moeite in gestopt is :slight_smile: :+1:

3 likes

Dit is toch geweldig als je daar werkt!
Of gewoon überhaupt om te hebben.

2 likes

Nou, vetter dan dit ken je het bijna niet krijgen! Zie andere merken het niet zo snel doen.

2 likes

Is inderdaad wel gaaf, als je hem nu nog ergens kunt vinden hangt er wél een prijskaartje aan.
Op Chrono staan er twee (Breitling Avenger II GMT FBI) en liggen in Engeland
Één voor 6,5 k , en één voor 7,5 k :scream:

Wel handig natuurlijk, hoeven de agenten geen badge meer te trekken bij Mar a Lago, gewoon het horloge laten zien, weet Trump gelijk hoe laat het is (nadenkertje :wink:) :joy: :joy:

4 likes