Breitling Only Deel IV

21 likes

Ik weet niet welke Navitimer je voor gaat, maar denk dat dat een hele mooie en goede aanvulling is voor de 4 Breitling musketiers!!

1 like

13 likes

Da’s nog onduidelijk, er staan er 3 op het ljistje :grin:
De B01 Chronograph 43, mede door het originele 806 AOPA logo ipv. de wings of het B logo
(AOPA : Aircraft Owner Pilot Association )

Maar de Navitimer 01 ABO12012 trekt óók

616949ea1cb43

En dan is er nog de Navitimer 50th Annyversary. met het " twin Jet "logo

Maar goed dat ik het mezelf niet té moeilijk maak :thinking:
Als het een gebruikte wordt, en daar zal het wel op neer gaan komen, moet hij aantoonbaar recent geserviced zijn, én netjes binnen spec lopen ook.
Ik heb absoluut géén zin om er direct weer een terug naar Breitling te sturen :wink:

6 likes

Mijn vrouw vind deze ook het mooiste! Maar ik vind hem echt te prijzig. Tenzij ik alles wat ik nu heb weg doe. Maar dat doe ik maar niet.

1 like

Klopt, die is ook voor mij té prijzig, de 2 onderste zijn daarom goede kanshebbers.
En inderdaad, nu weer een wegdoen is geen optie, want dan krijg ik het nooit compleet.

1 like

Alle drie geen optie ? :wink:
Maar gelukkig kun je uit deze drie geen verkeerde keus maken :ok_hand:t2:

1 like

Komt helaas maar al te bekend voor​:sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Dat vindt ik dus ook. Vindt de nieuwe Navitimer veels te veel van t goede. Rond de 8.5-9k voor een Navitimer? Vond de 5-6k die ze paar jaar terug vroegen al duur. Wanneer ik een Navitimer Chronograph koop, sowieso een tweede handsje en of een recente beurt gehad of jonger dan 3 jaar.

1 like

Mijn voorkeur gaat naar de 50th Annyversary. Vindt dat logo zo mooi en uniek!:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Mooi dat je klokkie weer terug is…:+1::+1:
Qua navitimers keuze genoeg , tussen deze 3 werd het voor mij toch de b01 …dan maar ff langer sparen.
Scheelt model was er al lang en zal altijd blijven… dus het heeft geen haast :wink::+1:

1 like

Net gewisseld naar …

13 likes

Tweedehands over een paar jaar misschien dezelfde prijscategorie. Denk dat ze snel af zullen schrijven richting de 5000. Die met b logo is niks in mijn ogen.

1 like

Voor mij ook niet, daarom staat die ook niet op mijn lijstje. :wink:
Vroeger toen ik nog jong was ( :joy: :joy:) was in mijn ogen de Navitimer dé Breitling, en dat is eigenlijk nog steeds zo. Het moet er dus een zijn met een connectie naar het verleden :sunglasses:

1 like

Het moeten gewoon opgelegde Wings zijn, ook niet geprint!

2 likes

En dan liefst nog met de oude caseback en zéker niet op staal maar op leer :+1:

3 likes

Een ander AVI broertje voor mij re-edition… kopen tijdens crisis is waarschijnlijk niet het beste idee :zipper_mouth_face:

5 likes

Mijn Avenger II Seawolf is meestal afgekraakt op leer, terwijl ik het wel mooi vind. Trouwens een andere vraag. Dragen jullie de grote Breitling overal en altijd, of nu toch liever ietsjes voorzichtiger? Eigenlijk hoort deze vraag standaard natuurlijk meer in het groene deel van het forum, maar goed dit keer Breitling gerelateerd.

1 like

Die rechtse komt voor mij wel 99,9999 % in de buurt hoor :heart_eyes:

Ik wel, ik let nu wel een beetje op natuurlijk, maar als ik straks weer eens een nieuwe Duitse Herder heb niet meer natuurlijk :joy:

1 like

Zelf ben ik wat voorzichtiger, Speedmaster kan altijd, Explorer TT vrij vaak, grote Breitling ben ik wat huiveriger. Ben wel benieuwd wat jullie gevoel is. Boefjes hebben steeds meer geld nodig he…