Breitling Only Deel IV

Draag ‘m gewoon overal.

2 likes

Wij hadden vroeger een American Staffordshire Terriër, helaas in moeten laten slapen precies 3 jaar geleden op de dag precies, die zou mij nooit verdedigd hebben… Ik was zijn grote broer denk ik. Nu Alleen nog een heel leuk en goed opgevoedde Chihuahua, die niet blaft of gromt. Dank aan die Staff en 3 Maine Coons…

2 likes

Wanneer ik niet aan het werk ben gaat de Breitling om. Alleen gaat dat sinds die op service is knap lastig… en draag een Tag Heuer Aquaracer(minder duur maar alsnog) iedere dag.

1 like

Foto van foto. Dat waren 2 vriendjes.

Dat zijn nu zijn vriendinnetjes.

3 likes

hetzelfde, maar ik heb vaak mijn vrouw bij me om me te beschermen :rofl: :rofl:

4 likes

Als je samen bent is het wel makkelijker, dan als je alleen onderweg bent inderdaad, ben ik het helemaal mee eens!

Ik probeer eigenlijk mn horloges altijd onder mn mouw te houden tenzij ik, vanzelfsprekend de tijd wil aflezen van mn horloge😂

2 likes

Dat heb ik met de Chronomat :blush:

Voor mij wel de reden waarom ik mijn horloge uit het groene deel heb weggedaan. Met Breitling heb ik daar iets minder moeite mee.

1 like

Wat wordt hiermee precies bedoeld dan?

Rolex

2 likes

Hier wordt minder of niet gevlagd toch als je netjes bent en blijft? Voor mijn gevoel is een dikke Breitling ook best opvallend, vooral ten opzichte van een nette kleine uit het groene deel. Dus nog een stapje specifieker, aan gezien dragers uit het groene er steeds meer moeite mee hebben, hebben jullie dat niet met mega opzichtige Breitlings?

Ik weet niet wat er met mega opzichte Breitlings wordt bedoeld? Ik heb zelf een Avenger 43, een Avenger Bandit en een Avenger GMT. Ik vind deze alle 3 redelijk bescheiden.

Ik had een Rolex Hulk (2018 model) en ik voelde mij gewoon niet prettig als ik die om had, hoe mooi ik hem ook vond. Dat gevoel heb ik niet met Breitling.

Daarnaast is Breitling ook gewoon mijn merk.

3 likes

Ik heb 1 Breitling en 2 Tag Heuers en draag ze allebei met enig gemak.

2 likes

Ik heb wel de keuze hoor.

15 likes

Poah wat een parels. Ben ook wel een grote fan van de Omega. Alleen voor het moment uit mijn bereik.

1 like

Dat is de 806 re-edition. Eerlijk gezegd heb ik hem maar 3 keer gedragen. Gezien ze rond de 9 a 10k gaan, laat ik hem wel in de safe. Vandaar de avi gekocht eigelijk…

2 likes

Dat is best jammer eigenlijk,want het is een schitterend stuk hoor :+1:

Hier idem,
Mijn Chronomat valt juist door de keramische bezel eigenlijk helemaal niet zo op, De GMT staat bijna altijd op leer, want die is weer erge bling op de stalen band.
De Nightmission valt eigenlijk helemaal niet op, vooral in het donker niet :joy: :joy:
Het wordt natuurlijk anders als het een erg grote bling Breitling met goud etc betreft, ja die kun je beter thuis laten :wink:

1 like

De stalen band van Omega 3861 draagt heerlijk als hij past, maar is niet verstelbaar en daardoor bagger. Rubber van de Breitling ben ik ook geen fan van, fijner op leer. De Explorer band is heerlijk, misschien precies voor mij gemaakt met de link van 5 mm, ik wil binnenkort ook nog Tudor uit gaan proberen. Ik zal gebaseerd op reacties van alle anderen binnenkort mijn Seawolf eens gaan dragen, was er een beetje huiverig voor. Dank aan allen voor de reacties.

Kan nu best natuurlijk, we gaan richting de winter en dan draag je geen korte mouwen meer :wink:

2 likes

Haha ik wel hoor…

1 like