Ik heb bavianen armen, overhemden met zo’n lange mouw zijn niet te koop
Bij mijn Breitling denk ik bijna nooit na over wanneer en waar ik hem draag. Niet in dat opzicht. Maar ik denk dat je met elke kostbaar horloge soms even bewust moet nadenken vandaag de dag. Net als dat je dat zou kunnen doen met een gouden ketting, dure tas, jas etc. Verder, lekker genieten en een beetje logisch redeneren.
Ik denk dat dat het inderdaad is, geen beren zoeken die er niet zijn
Heeft iemand de nieuwe rubberen straps die op de nieuwe super ocean zitten, al los te koop gezien? Ze zien er meer getaperd uit en ben heeel benieuwd hoe dat op een Colt 44 staat…
Wilde gisteren mijn Colt pakken, batterij leeg
Ik dacht zal eens Eugene bellen wat een kleine Breitling service kost.
Ruim 200 euro… Pakkingen vervangen, batterij wissel en waterdichtheid testen.
Bizar.
Niet goedkoop maar wat is dat nog wel
Horloge moet opgestuurd worden (2x heen en terug)
Stel dat iemand een uurtje bezig is 60/80 ??
Geen idee
Batterij wat pakkingen
Waterdichtheid testen …
En ze willen nog wat verdienen …
Ik heb een grote zeer enthousiaste Spaanse hond geadopteerd… en met de plexiglas waar ze haar nagels of tandjes eens durft inzetten
Absoluut JA.
Laat mij niet beperken: lekker genieten, lekker shinen…
Ja, dat vond ik ook.
Was wel incl. het verzekerd verzenden…
Duur grapje voor een werkje van nog geen 10 minuten.
Nou volgens Breitling doen ze dus wel wat meer als een batterij en caseback pakking. Maar kijk even het filmpje op de site dat relativeert misschien de prijs ?
In tien minuten kan geen enkele horlogemaker alle pakkingen en batterij vervangen en ook alles netjes cleanen.
Ik ben altijd wat terughoudend op quartz uurwerken maar dit ziet er wel interessant uit.
Maar meer dan 20/25 minuten duurt het zeker niet.
Is een routine klusje.
Zojuist gepast bij de outlet Roermond. Deze kleurstelling kende ik persoonlijk nog niet vandaar even om de pols ook al wist ik dat 46mm te groot is naar mijn mening.